VERO MODA
VERO MODA anmeldelse

Veromoda

26 januar 2017
Arbetsuppgifterna består av att hålla butiken i gott skick, hela tiden se till att plaggen fylls på ute i butiken, ha ordning på lagret. Vikning av jeans sker varannan timme. Du ska sälja 3 items per kund, fråga varje kund om hjälp och finnas där för kunden.

Det jag lärde mig var det norska språket, merförsäljning. Svåraste delen var att komma upp i 3 items per kund. Bästa delen var att jag lärde känna nya vänner och kollegor via jobbet.
10 oktober 2018
Samme sted
Store Manager (Tidligere ansatt) - Oslo
Working at Vero Moda was challenging but also important for my personal development. I have not only learned what it takes to manage a store, but also what is required to manage a whole team and to be a good and motivating leader. Having a good, open and respectful relationship with each other made it fun to work, and made the whole team work hard. However, it would be times where I had to work 13 hours a day because someone called in sick.
Fordeler
Learn something new every day
Ulemper
Miss breaks sometimes
15 juli 2019
Deltidsmedarbeider (Tidligere ansatt) - Finnsnes
Jeg lærte mye, men trivdes ikke så godt sammen med de andre.
29 juni 2018
Butikkmedarbeider. Utplassering av skole (Tidligere ansatt) - Skien, Skien kommune
Jeg har fått ett godt innblikk i hvordan en hverdag med salg og service foregår. En normal hverdag i butikken var;
Morgenstell: (støvsuge, vaske speil, sortere klær etter farger, passe på at klær så ryddige til kundene kom).

-Ta i mot kunder

-Prise klær

-Stime klær

-Brette klær

-Passe på at klærne så ryddig ut

-Ta ut klær fra garderoben, og henge dem på plass igjen
Fordeler
Lunsj pause på 20 minutter.
Ulemper
Ingen ulemper