VERO MODA

VERO MODA anmeldelser fra ansatte

Jeg lærte mye, men trivdes ikke så godt sammen med de andre.
Working at Vero Moda was challenging but also important for my personal development. I have not only learned what it takes to manage a store, but also what is required to manage a whole team and to be a good and motivating leader. Having a good, open and respectful relationship with each other made it fun to work, and made the whole team work hard. However, it would be times where I had to work 13 hours a day because someone called in sick.
Fordeler
Learn something new every day
Ulemper
Miss breaks sometimes
Jeg har fått ett godt innblikk i hvordan en hverdag med salg og service foregår. En normal hverdag i butikken var;
Morgenstell: (støvsuge, vaske speil, sortere klær etter farger, passe på at klær så ryddige til kundene kom).

-Ta i mot kunder

-Prise klær

-Stime klær

-Brette klær

-Passe på at klærne så ryddig ut

-Ta ut klær fra garderoben, og henge dem på plass igjen
Fordeler
Lunsj pause på 20 minutter.
Ulemper
Ingen ulemper
It was my first job as a school student, it tough me how to become stronger and to communicate with clients,.
Arbetsuppgifterna består av att hålla butiken i gott skick, hela tiden se till att plaggen fylls på ute i butiken, ha ordning på lagret. Vikning av jeans sker varannan timme. Du ska sälja 3 items per kund, fråga varje kund om hjälp och finnas där för kunden.

Det jag lärde mig var det norska språket, merförsäljning. Svåraste delen var att komma upp i 3 items per kund. Bästa delen var att jag lärde känna nya vänner och kollegor via jobbet.
Se flere anmeldelser om VERO MODA
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos VERO MODA. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.7
3.6