Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Verisure anmeldelser fra ansatte for Verkoopmedewerk(st)er (m/v)

Stillingstittel
Sted
Fant 3 anmeldelser som matchet søket
Se alle 1,128 anmeldelser
Jobbkultur
Had liefst gelijk bedrijfswagen willen hebben,en visitekaartjes en laptop Zodat je goede rayons kunt opzetten.Maar helaas niet beantwoord
Fordeler
Vrijdagmiddag leuke meetings
Ulemper
Te weinig voorbereiding
Offisielt svar fra Verisure
16 oktober 2020
Hi,Dank je wel voor jouw reactie.We snappen volledig wat je bedoeld, het liefst voorzien wij iedereen vanaf dag 1 van onze mooie auto's! Echter is het zo dat wij voor de eerste 4 maanden van jouw tijd bij Verisure eerst willen kijken of de functie wel écht iets voor jou is. In deze tijd ga jij uiteraard ook aanzien of Verisure bij jou past. In die eerste 4 maanden vergoeden wij uiteraard wel 100% van jouw benzine en parkeergelden. Na 4 maanden rijd je vervolgens gewoon in een Verisure auto!Groet,Verisure Recruitment
Jobbkultur
Verisure is een leuk bedrijf met veel mogelijkheden. Je leert er van alles en je kan met vragen bij iedereen terecht. Niet te ontbreken zijn natuurlijk de leuke collega’s. Elke dag is anders! Zoek je een leuke werkgever? Solliciteren!
Offisielt svar fra Verisure
9 september 2020
Hele leuke reactie, dank je wel hiervoor! En wij sluiten ons hier volledig bij aan. Verisure is in de omgang tussen collega´s informeel (met onze klanten zijn wij dan weer formeel). Er hangt een zeer ontspannen werksfeer binnen het bedrijf en naast het harde werken is er altijd voldoende ruimte voor gezelligheid :) . Groeten, Verisure Recruitment
Jobbkultur
Verisure is een bedrijf in volle groei. Waar hard werk zeker en vast beloond word. Dit op financieel vlak, maar ook op professioneel vlak (doorgroeimogelijkheden). Verisure is werken in een leuke, jonge dynamische omgeving.
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Se flere anmeldelser om Verisure
Du kan prøve: