Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Verisure anmeldelser fra ansatte for Adviseur Buitendienst (m/v)

Stillingstittel
Kompensasjon/Fordeler
Jobbsikkerhet/Forskudd
Lederskap
Jobbkultur
Niet eerlijk over salaris. Veel uren weinig geld ook als je goed presteert.
Hjalp denne anmeldelsen?
Offisielt svar fra Verisure
16 oktober 2020
Hi, Vervelend dat je het gevoel hebt dat Verisure niet eerlijk is geweest over het salaris. Wij houden juist onze uitgebreide infomeetings om gelijk vanaf het begin - zelfs vóórdat er een sollicitatiegesprek plaatsvindt, transparant te zijn over alles met betrekking tot het salaris, werkzaamheden, dagindeling, contract, incentives, auto v.d. zaak en nog veel meer!Daarnaast is het zo dat ons bonussysteem juist is ingericht op basis van prestatie. Hoe beter je presteert, des te hoger jouw bonus is.Groet,Verisure Recruitment
Jobbeforhold/Livsbalanse
Kompensasjon/Fordeler
Jobbsikkerhet/Forskudd
Lederskap
Jobbkultur
waardeloos bedrijf om te werken spaanse mentaliteit hoofdkantoor medewerkers zijn huichelaars en idioten op t gebied van fatsoenlijk en omgang
Hjalp denne anmeldelsen?
Offisielt svar fra Verisure
9 september 2020
Dank je wel voor jouw reactie! Echt heel spijtig om te vernemen dat jij Verisure zo hebt ervaren. Iedereen binnen Verisure heeft maar één mentaliteit en dat is onze Winnaars-mentaliteit! Samen sterk en dus ´´winning as a team''. Toch heb jij het niet zo ervaren en dat vinden wij oprecht jammer! Wij stellen jouw mening op prijs, dus mocht je nog feedback hebben, horen wij dat graag: calltalent@verisure.nl Groeten, Verisure Recruitment
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Se flere anmeldelser om Verisure
Du kan prøve:
  1. Adviseur Buitendienst (m/v)