Verisure anmeldelser fra ansatte i Kristiansand

Kristiansand1 anmeldelse
Fant 1 anmeldelse som matchet søket
Se alle 1,109 anmeldelser
En typisk dag hos Verisure er å starte på kontoret kl. 12/14 (vanlig arbeidsdag er 14-21). Derfra gikk vi gjennom tall fra dagen før, type antall dører banka, menneskekontakter, presentasjon og salg. Etter dette ble vi enige om hvor vi skulle banke dører. Når vi fant ut av dette kjørte vi til utdelt område og banket. Dette var som regel fra 16-21.

Utover dette gikk tiden ut på å ha møter med kunder, enten møter vi fikk tildelt fra Oslo eller egne møter vi booket når vi banket dører.

Etter at vi ble tildelt stilling "Security Expert" gikk vi også et monteringskurs, så ved salg, så kunne vi også montere selv.

Hva har jeg lært hos min tid i Verisure?

Jeg har lært meg bedre å kjenne, jeg vet hva jeg drives av og hva som er viktig for meg. Jeg har også lært utspørringstekniker for å finne behov for kunden, samt det å bygge behov selv. Jeg har lært meg effektive salgsmetoder, og montering av alarmsystemer.

Hvordan var ledelsen?

Teamlederen min var/er en fantastisk selger. Problemet er kravet Verisure setter til teamlederene sine, hvor de har et minimumskrav samtidig som at de i mange tilfeller må ta seg av montering for flere ansatte. Samtidig som at de også har en god del administative oppgaver som starter tidlig på dagen/sent på kvelden. Dette gjør at ledelsen hos oss fort ble ufokusert på å være leder, men heller å selge.

Arbeidskulturen på jobb.

Arbeidskulturen vår var variert pga et mangfold av ansatte som sluttet. Dette gjorde kulturen vår svært dårlig. Etterhvert som vi mistet ansatte, innså ledelsen at noe måtte gjøres, og ønsket å bringe de resterende
 - mer...
Fordeler
Firmabil, potensiell høy lønn.
Ulemper
Garantilønn, dårlige arbeidstider.