Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Verisure anmeldelser fra ansatte i Breda

Stillingstittel
Sted
Fant 3 anmeldelser som matchet søket
Se alle 1,129 anmeldelser
Jobbkultur
Verisure is een target sales bedrijf op Amerikaanse leest geschoeid. Je krijgt overal bonussen voor als je maar verkoopt. Je moet wel je basissalaris bij elkaar verdienen voordat de bonussen worden uitgekeerd( niet in de eerste maand) Ik vond het team erg leuk, de leidinggevende erg goed in hun vak, Maar de werkwijze is wat inefficiënt. Als sales je goed afgaat een goed bedrijf om een leuke cent te verdienen. Zo niet wegblijven
Jobbkultur
Niet eerlijk over salaris. Veel uren weinig geld ook als je goed presteert.
Offisielt svar fra Verisure
16 oktober 2020
Hi, Vervelend dat je het gevoel hebt dat Verisure niet eerlijk is geweest over het salaris. Wij houden juist onze uitgebreide infomeetings om gelijk vanaf het begin - zelfs vóórdat er een sollicitatiegesprek plaatsvindt, transparant te zijn over alles met betrekking tot het salaris, werkzaamheden, dagindeling, contract, incentives, auto v.d. zaak en nog veel meer!Daarnaast is het zo dat ons bonussysteem juist is ingericht op basis van prestatie. Hoe beter je presteert, des te hoger jouw bonus is.Groet,Verisure Recruitment
Jobbkultur
Heel tof bedrijf om voor te werken! Het is een motiverend bedrijf waardoor je kracht vind om door te gaan!
Fordeler
leuk team!
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre