Verisure anmeldelse

Une entreprise dynamique

1 oktober 2020
Embaucher suite à un entretien en groupe puis seul afin de montrer notre aptitude à répondre à des objections.Goût du challenge indispensable pour réussir dans cette aventure. Une équipe manageriale au top qui nous pousse vers le haut, nous conseille et nous apprend. Des trainings agences qui vise à nous améliorer.Une évolution des compétences rapides.Être organisé et méthodique.
2.0Arbeid/Personliv forhold
5.0Kompensasjon/Fordeler
5.0Jobbsikkerhet/Forskudd
5.0Lederskap
5.0Kultur
Fordeler
Voiture de fonction, carte essence, péage et parking, salaires non plafonnés, commissions motivantes, les boosters de la période d'essai, autonomie
Ulemper
Équilibre vie professionnel / famille
7 november 2019
Security Expert (Tidligere ansatt) - Vestfold
For mye konkurranse i salg,dårlig holdninger mot mennesker som ikke ønsket og kjøpe på dør. Dårlig ledelse og ansvar for å få kontrakter, informasjon,utstyr og slik i orden. Fikk heller ikke lønn av og jobbe der.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Lønn ikke motatt
7 oktober 2019
- (Tidligere ansatt) - Skøyen
Ofte underbemannet, ledere som spør om hva sykemelding din er og nesten krever å vite det. Gir deg dårlig samvittighet når du blir syk etc. Og man har kollegaer som også gir f*** i jobben sin.
10 desember 2018
Salgskonsulent trainee (Tidligere ansatt) - Os, Os kommune
Jeg jobbet i Verisure Direct som sommerjobb. Vi reiste til Haugesund og Stavanger for å selge alarmer og det var en ganske lærerik tur.
Fordeler
Lærte mye nytt.
Ulemper
Måtte gå fra dør til dør og selge