Verisure anmeldelse

Slecht bedrijf, slap management

22 september 2020
Niet eerlijk over salaris. Veel uren weinig geld ook als je goed presteert.
1.0Arbeid/Personliv forhold
1.0Kompensasjon/Fordeler
2.0Jobbsikkerhet/Forskudd
1.0Lederskap
1.0Kultur
Offisielt svar fra Verisure
16 oktober 2020
Hi, Vervelend dat je het gevoel hebt dat Verisure niet eerlijk is geweest over het salaris. Wij houden juist onze uitgebreide infomeetings om gelijk vanaf het begin - zelfs vóórdat er een sollicitatiegesprek plaatsvindt, transparant te zijn over alles met betrekking tot het salaris, werkzaamheden, dagindeling, contract, incentives, auto v.d. zaak en nog veel meer!Daarnaast is het zo dat ons bonussysteem juist is ingericht op basis van prestatie. Hoe beter je presteert, des te hoger jouw bonus is.Groet,Verisure Recruitment
7 november 2019
Security Expert (Tidligere ansatt) - Vestfold
For mye konkurranse i salg,dårlig holdninger mot mennesker som ikke ønsket og kjøpe på dør. Dårlig ledelse og ansvar for å få kontrakter, informasjon,utstyr og slik i orden. Fikk heller ikke lønn av og jobbe der.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Lønn ikke motatt
7 oktober 2019
- (Tidligere ansatt) - Skøyen
Ofte underbemannet, ledere som spør om hva sykemelding din er og nesten krever å vite det. Gir deg dårlig samvittighet når du blir syk etc. Og man har kollegaer som også gir f*** i jobben sin.
10 desember 2018
Salgskonsulent trainee (Tidligere ansatt) - Os, Os kommune
Jeg jobbet i Verisure Direct som sommerjobb. Vi reiste til Haugesund og Stavanger for å selge alarmer og det var en ganske lærerik tur.
Fordeler
Lærte mye nytt.
Ulemper
Måtte gå fra dør til dør og selge
  1. Slecht bedrijf, slap management