Verisure anmeldelse

Hard werkende club

28 september 2020
Had liefst gelijk bedrijfswagen willen hebben,en visitekaartjes en laptop Zodat je goede rayons kunt opzetten.Maar helaas niet beantwoord
5.0Arbeid/Personliv forhold
5.0Kompensasjon/Fordeler
4.0Jobbsikkerhet/Forskudd
5.0Lederskap
4.0Kultur
Fordeler
Vrijdagmiddag leuke meetings
Ulemper
Te weinig voorbereiding
Offisielt svar fra Verisure
16 oktober 2020
Hi,Dank je wel voor jouw reactie.We snappen volledig wat je bedoeld, het liefst voorzien wij iedereen vanaf dag 1 van onze mooie auto's! Echter is het zo dat wij voor de eerste 4 maanden van jouw tijd bij Verisure eerst willen kijken of de functie wel écht iets voor jou is. In deze tijd ga jij uiteraard ook aanzien of Verisure bij jou past. In die eerste 4 maanden vergoeden wij uiteraard wel 100% van jouw benzine en parkeergelden. Na 4 maanden rijd je vervolgens gewoon in een Verisure auto!Groet,Verisure Recruitment
7 november 2019
Security Expert (Tidligere ansatt) - Vestfold
For mye konkurranse i salg,dårlig holdninger mot mennesker som ikke ønsket og kjøpe på dør. Dårlig ledelse og ansvar for å få kontrakter, informasjon,utstyr og slik i orden. Fikk heller ikke lønn av og jobbe der.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Lønn ikke motatt
7 oktober 2019
- (Tidligere ansatt) - Skøyen
Ofte underbemannet, ledere som spør om hva sykemelding din er og nesten krever å vite det. Gir deg dårlig samvittighet når du blir syk etc. Og man har kollegaer som også gir f*** i jobben sin.
10 desember 2018
Salgskonsulent trainee (Tidligere ansatt) - Os, Os kommune
Jeg jobbet i Verisure Direct som sommerjobb. Vi reiste til Haugesund og Stavanger for å selge alarmer og det var en ganske lærerik tur.
Fordeler
Lærte mye nytt.
Ulemper
Måtte gå fra dør til dør og selge