Verisure
Verisure anmeldelse

Excellent Métier

4 april 2019
Bonjour à tous J'ai eu la chance de pouvoir commencer au poste de Technico-commercial et d'évoluer sur des postes à responsabilités tous très enrichissants et avantageux. Le contact humain et le travail en équipe en font pour moi un des meilleurs métiers qui existent. Cependant pour ceux qui ne souhaitent pas s'investir à 100% c'est inutile d'essayer, le travail implique une amplitude horaire très importantes. Pour une personne "non avertie" cela peu être à sens inverse le pire métier qui existe. Après 5 ans au sein de cette entreprise je suis aujourd’hui Chef d'Agence et je recommande cette société ainsi que le métier en lui même à beaucoup de personnes. Bien à vous
4.0Arbeid/Personliv forhold
5.0Kompensasjon/Fordeler
5.0Jobbsikkerhet/Forskudd
5.0Lederskap
5.0Kultur
Fordeler
Evolution / Rémunération / Avantage nature
Ulemper
Amplitude horaire
7 november 2019
Security Expert (Tidligere ansatt) - Vestfold
For mye konkurranse i salg,dårlig holdninger mot mennesker som ikke ønsket og kjøpe på dør. Dårlig ledelse og ansvar for å få kontrakter, informasjon,utstyr og slik i orden. Fikk heller ikke lønn av og jobbe der.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Lønn ikke motatt
7 oktober 2019
- (Tidligere ansatt) - Skøyen
Ofte underbemannet, ledere som spør om hva sykemelding din er og nesten krever å vite det. Gir deg dårlig samvittighet når du blir syk etc. Og man har kollegaer som også gir f*** i jobben sin.
10 desember 2018
Salgskonsulent trainee (Tidligere ansatt) - Os, Os kommune
Jeg jobbet i Verisure Direct som sommerjobb. Vi reiste til Haugesund og Stavanger for å selge alarmer og det var en ganske lærerik tur.
Fordeler
Lærte mye nytt.
Ulemper
Måtte gå fra dør til dør og selge