Verisure anmeldelse

Environnement de travail désagréable

21 oktober 2020
Aucune possibilité de vie de famille. Amplitude horaire de 9h30 a 20h30 la plupart du temps. Je suis souvent rentré après 21h. Beaucoup de pression de la part de la hiérarchie, a la limite du harcèlement (plus de 2 appel par jour, souvent pour savoir ce qu'on fait et où on est) Travail 6/7. On nous apprend a vendre de la peur. On nous dit de raconter que tel ou tel personne a subi tel ou tel outrage ou violence alors que c'est faux. Bref, faut pouvoir se regarder dans une glace lorsqu'on part travailler le matin.
1.0Arbeid/Personliv forhold
4.0Kompensasjon/Fordeler
1.0Jobbsikkerhet/Forskudd
1.0Lederskap
1.0Kultur
Fordeler
Equipe de commerciaux très sympa
Ulemper
Hiérarchie malhonnête envers les employés (dans mon agence)
7 november 2019
Security Expert (Tidligere ansatt) - Vestfold
For mye konkurranse i salg,dårlig holdninger mot mennesker som ikke ønsket og kjøpe på dør. Dårlig ledelse og ansvar for å få kontrakter, informasjon,utstyr og slik i orden. Fikk heller ikke lønn av og jobbe der.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Lønn ikke motatt
7 oktober 2019
- (Tidligere ansatt) - Skøyen
Ofte underbemannet, ledere som spør om hva sykemelding din er og nesten krever å vite det. Gir deg dårlig samvittighet når du blir syk etc. Og man har kollegaer som også gir f*** i jobben sin.
10 desember 2018
Salgskonsulent trainee (Tidligere ansatt) - Os, Os kommune
Jeg jobbet i Verisure Direct som sommerjobb. Vi reiste til Haugesund og Stavanger for å selge alarmer og det var en ganske lærerik tur.
Fordeler
Lærte mye nytt.
Ulemper
Måtte gå fra dør til dør og selge
  1. Environnement de travail désagréable