Verisure
Verisure anmeldelse

Entreprise idéale

18 januar 2021
J'ai intégré la société verisure en 2018 en tant qu'expert sécurité ce qui m'a permis d'évoluer rapidement sur un poste de chef d'équipe. Je recommande pour toute personne qui souhaite un travail motivant le tout dans une ambiance familiale. La société sait récompenser la performance et l'ambition.
3.0Arbeid/Personliv forhold
5.0Kompensasjon/Fordeler
5.0Jobbsikkerhet/Forskudd
5.0Lederskap
5.0Kultur
Fordeler
Possibilité d'évolution rapidement
Ulemper
Aucun
Offisielt svar fra Verisure
22 januar 2021
Merci beaucoup pour votre message qui nous fait plaisir à lire ! Nous vous félicitons pour votre évolution comme Chef d'équipe et vous remercions encore de porter haut et fort avec nous ces valeurs qui nous sont chères !L’équipe Verisure Talents
7 november 2019
Security Expert (Tidligere ansatt) - Vestfold
For mye konkurranse i salg,dårlig holdninger mot mennesker som ikke ønsket og kjøpe på dør. Dårlig ledelse og ansvar for å få kontrakter, informasjon,utstyr og slik i orden. Fikk heller ikke lønn av og jobbe der.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Lønn ikke motatt
7 oktober 2019
- (Tidligere ansatt) - Skøyen
Ofte underbemannet, ledere som spør om hva sykemelding din er og nesten krever å vite det. Gir deg dårlig samvittighet når du blir syk etc. Og man har kollegaer som også gir f*** i jobben sin.
10 desember 2018
Salgskonsulent trainee (Tidligere ansatt) - Os, Os kommune
Jeg jobbet i Verisure Direct som sommerjobb. Vi reiste til Haugesund og Stavanger for å selge alarmer og det var en ganske lærerik tur.
Fordeler
Lærte mye nytt.
Ulemper
Måtte gå fra dør til dør og selge