Verisure anmeldelser fra ansatte

Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
1,0
Ikke å anbefale
Security Expert (Tidligere ansatt) –  Vestfold7 november 2019
For mye konkurranse i salg,dårlig holdninger mot mennesker som ikke ønsket og kjøpe på dør. Dårlig ledelse og ansvar for å få kontrakter, informasjon,utstyr og slik i orden. Fikk heller ikke lønn av og jobbe der.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Lønn ikke motatt
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
2,0
Kaotisk
- (Tidligere ansatt) –  Skøyen7 oktober 2019
Ofte underbemannet, ledere som spør om hva sykemelding din er og nesten krever å vite det. Gir deg dårlig samvittighet når du blir syk etc. Og man har kollegaer som også gir f*** i jobben sin.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
5,0
Gøy og lærerrik arbeidsplass
Dørselger (Tidligere ansatt) –  Moss9 juni 2018
Gode kollegaer og morsomt arbeid å selge alarmer dør til dør.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1Nei 1Rapporter
1,0
diskriminerende og inkompetent
Senior sikkerhetskonsulent (Tidligere ansatt) –  Hedmark20 mars 2018
aldri opplevd dårligere arbeidsmiljø under en enda dårligere og inkompetent ledelse.
svindler og lurer folk til å installere dyre alarmer og dolke medarbeidere i ryggen ved å stjele Deres salg.
Krever at du jobber overtid på din egen bekostning og u-lønnet.
all kjøring til oppdragsted må skje i fritiden og ingen pauser.
Fordeler
INGEN
Ulemper
dårlig betalt, slavedrivere, dårlig ledelse, bruk og kast mentalitet
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5Nei 2Rapporter
2,0
Ustabil lønnsordning på en utskiftende arbeidsplass.
Verisure, Security Expert (Tidligere ansatt) –  Kristiansand, Kristiansand kommune19 mars 2018
En typisk dag hos Verisure er å starte på kontoret kl. 12/14 (vanlig arbeidsdag er 14-21). Derfra gikk vi gjennom tall fra dagen før, type antall dører banka, menneskekontakter, presentasjon og salg. Etter dette ble vi enige om hvor vi skulle banke dører. Når vi fant ut av dette kjørte vi til utdelt område og banket. Dette var som regel fra 16-21.

Utover dette gikk tiden ut på å ha møter med kunder, enten møter vi fikk tildelt fra Oslo eller egne møter vi booket når vi banket dører.
Etter at vi ble tildelt stilling "Security Expert" gikk vi også et monteringskurs, så ved salg, så kunne vi også montere selv.

Hva har jeg lært hos min tid i Verisure?
Jeg har lært meg bedre å kjenne, jeg vet hva jeg drives av og hva som er viktig for meg. Jeg har også lært utspørringstekniker for å finne behov for kunden, samt det å bygge behov selv. Jeg har lært meg effektive salgsmetoder, og montering av alarmsystemer.

Hvordan var ledelsen?
Teamlederen min var/er en fantastisk selger. Problemet er kravet Verisure setter til teamlederene sine, hvor de har et minimumskrav samtidig som at de i mange tilfeller må ta seg av montering for flere ansatte. Samtidig som at de også har en god del administative oppgaver som starter tidlig på dagen/sent på kvelden. Dette gjør at ledelsen hos oss fort ble ufokusert på å være leder, men heller å selge.

Arbeidskulturen på jobb.
Arbeidskulturen vår var variert pga et mangfold av ansatte som sluttet. Dette gjorde kulturen vår svært dårlig. Etterhvert som vi mistet ansatte, innså ledelsen at noe måtte gjøres, og ønsket å bringe de resterende
  mer... ansatte nærmere ledelsen ved å inkludere oss mer. Senere, når vi fikk flere ansatte ble kulturen bedre. Det er en vennlig kultur på jobb. Alle trives med alle, og vi har det som regel koselig på felt.

Den vanskeligste delen av jobben.
Den vanskeligste delen er å holde seg motivert. Når det er -15 og det er snøstorm frister det lite å gå ute i 3-4 timer. Samtidig som en plutselig endring i lønnsmodellen gjorde det også vanskelig å holde seg motivert. Generelt sett så var motivasjon det vanskeligste med jobben.

Det mest underholdende med jobben.
Det mest underholdende med jobben var nok bilturene til og fra felt. Det er egentlig her vi ansatte får mest tid til å kunne prate oss i mellom, og generelt sett ha det hyggelig med hverandre. Det ble også startet diverse aktiviteter på jobb for å øke arbeidsmotivasjonen, og det hjalp en god del.
  mindre
Fordeler
Firmabil, potensiell høy lønn.
Ulemper
Garantilønn, dårlige arbeidstider.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4NeiRapporter
5,0
Gøy arbeidsplass
selger (Tidligere ansatt) –  Stavanger, Stavanger kommune28 februar 2018
En typisk dag for meg på jobbe er den dagen jeg kan smile og vær glad på jobb. Jeg er alltid i godt humør og står på vilje.
Fordeler
ingen
Ulemper
ingen
Hjalp denne anmeldelsen?JaNei 1Rapporter
3,0
Stressigt men kul
Selger (Tidligere ansatt) –  Sarsborg8 juni 2017
En typisk dag er att man går ut runt 16:00 før att påbørja dagen. Då ska man banka dør før att selge alarmer.
Jag har lært mig massvis med kunskap inom salg samt kundkontakt
Fordeler
Resa runt i østold
Ulemper
provision
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter

Se flere Verisure anmeldelser

Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Verisure. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,8