UWORK anmeldelser fra ansatte

Uwork
U work er en bemanningsnivå som sender faglige vikarer til ulike oppdragelser. I forhold til min utdanning som er barnevernspedagog, har jeg vært på oppdrag i ulike institusjoner etter bvl.§§4-24, 4-25, 4-26, 4-12, 4-4 (6 ledd). Hver av de avdelingene hadde egne fordeler og ulemper i henhold til ledelse og utøvelsen av arbeidet.
Det å skape gode relasjoner med ungdommer, samtidig være oppmerksom på institusjons rammer var viktigste delen av mitt arbeid. Det mest underholdende delen av jobben var ungdommer og aktiviteter når ble utført sammen og vanskeligste var å utøve jobben som en ny vikar på jobbe og skal samarbeide med ukjent kollega som har ingen kjennskap til ungdommen. Jeg har lært at kontinuitet og stabilitet er to faktorer som har betydelig roller for ungdommenes liv på institusjoner. Jeg jobber fortsett hos Uwork i en avdeling som ligger i Kristiansand, men ønsker jeg å få en jobb som er nærmere til min bosted.
I like my job with uwork because it is very flexible og give apportunities to help people.
I still work with a U-work company, I get assignments, especially with teenagers who have challenges in life. Cultural crash is a popular cause in Norway. so my job is to find out how both young and parents work together to express their thoughts and to be agree on how life in a family in a new country acts.
Se flere anmeldelser om UWORK
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos UWORK. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.4
3.4