Teleperformance anmeldelse

Vis alle Teleperformance anmeldelser

Produktivt og ansvarsfullt
Kundebehandler (Tidligere ansatt) –  Moss, N0122 september 2015
Bare gode erfaringer. Hyggelige medarbeidere, sterk ledelsesstab og konstante nye utfordringer.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 1Rapporter

Andre anmeldelser for Teleperformance

ambiente de trabajo tranquilo
ambiente de trabajo tranquilo, el unico problema es que te es descontado el tiempo en que tienes que ir al sanitario, aprendi mucho en hablar con la gente al otro lado de la linea telefonica e internet asi como resolver problemas de una forma amigable y de forma tranquila donde el cliente se sienta satisfecho, la parte mas dificil del trabajo es trabajar rapidamente para que tu cliente no te deje, lo que mas me agrado del trabajo fue el ambiente de trabajo el horario accesible, un trabajo muy bueno pero con mal salario.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
repiterende arbeidsplass. men helt okei
Kundebehandler (Tidligere ansatt) –  Oslo3 oktober 2019
Hyggelig inntrykk og ett greit sted å jobbe. litt for kjedelig for min del, mye av det samme. De stiller krav som du må oppfylle, noe som nødvendigvis ikke er så krevende men slitsomt og ofte tester du må gjennomføre(noe som kjempebra) lite pauser. viss pauser så er de korte. skal du snakke med folk hele tiden, trenger du å kunne nullstille deg. blei litt angstete av å jobbe der. men det er meg. anbefales å prøve viss kundeservice er interresant.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Teleperformance. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,5