Teleperformance
Teleperformance anmeldelse

Morsom arbeidsplass med mange gode kolleger

11 august 2014
Dette var en til tider veldig hektisk og krevende jobb. Mye telefonhenvendelser og mail besvarelse. Jeg har lært å samarbeide godt i team, men samtidig stå alene og ta ansvar. Veldig godt arbeidsmiljø takket være gode kolleger!!
4.0Arbeid/Personliv forhold
3.0Kompensasjon/Fordeler
4.0Jobbsikkerhet/Forskudd
3.0Lederskap
3.0Kultur
Fordeler
Gratis varmmat på lørdager
Ulemper
Til tider mye overtid
4 august 2020
Agente telefónico (Tidligere ansatt) - Ål kommune
Es muy agradable trabajar en teleperformance, gran experiencia.
23 januar 2020
Cto Interior Avenida Río Churubusco (Tidligere ansatt) - ascesor telefonico atencion a clientes.
ambiente de trabajo tranquilo, el unico problema es que te es descontado el tiempo en que tienes que ir al sanitario, aprendi mucho en hablar con la gente al otro lado de la linea telefonica e internet asi como resolver problemas de una forma amigable y de forma tranquila donde el cliente se sienta satisfecho, la parte mas dificil del trabajo es trabajar rapidamente para que tu cliente no te deje, lo que mas me agrado del trabajo fue el ambiente de trabajo el horario accesible, un trabajo muy bueno pero con mal salario.
3 oktober 2019
Kundebehandler (Tidligere ansatt) - Oslo
Hyggelig inntrykk og ett greit sted å jobbe. litt for kjedelig for min del, mye av det samme. De stiller krav som du må oppfylle, noe som nødvendigvis ikke er så krevende men slitsomt og ofte tester du må gjennomføre(noe som kjempebra) lite pauser. viss pauser så er de korte. skal du snakke med folk hele tiden, trenger du å kunne nullstille deg. blei litt angstete av å jobbe der. men det er meg. anbefales å prøve viss kundeservice er interresant.
  1. Morsom arbeidsplass med mange gode kolleger