Telenor
Telenor anmeldelse

Fin arbeidsplass med mange ansatte

30 mai 2017
Fin og stor arbeidsplass med mange hyggelige kolleger. Mange flotte kantiner og gode faciliteter til de ansatte.
Fordeler
Inkludert lunch på mndstrekk
Similar reviews
28 januar 2018
Telenor er en arbeidsplass hvor du går fra blankt ark til profesjonell.

Det er en jobb hvor du trenger høy kompetanse på alt fra rutiner, produkter og dialog.

Man blir målt på alle ferdigheter og jager alltid etter å bli bedre. En hektisk jobb men mye moro.

Jeg har lært salg , support og dialog ut til fingerspissene, jeg har lært teamwork og fått dette i blodet via en knall bra arbeidskultur.

Det vanskeligste delen i Telenor var å forstå det overordnede, ved spørsmål ang dette ble det fulgt opp av nærmeste leder til jeg skjønte det.
Fordeler
Bonus ordninger, konkurranser, lunch ordning
Ulemper
Hyppige endringer, stort press på krav
7 januar 2018
Noe reiseaktivitet i forbindelse med større prosjekter og befaringer.
Følge lover og regler. Forhandle fram beste løsning for Telenor mot andre aktører.
Fordeler
frihet under ansvar
Ulemper
få gehør for problemer som kom opp.
8 januar 2015
Same role
Som en kundebehandler hos Telenor Kundeservice så lærer du noe nytt hver dag, du har muligheten til å snakke med så mange forskjellige mennesker fra hele landet og hjelpe dem med å finne gode løsninger til deres problemer. Ledelsen på Telenor er helt fantastisk, her har du personer som virkelig vil se at nettopp du lykkes og gjør det de kan for å tilrettelegge dette for deg bare du har motivasjonen og ønsket til å lykkes. Det er et ungt miljø her.
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Telenor. Nettverket vårt er klar til å svare.
4.1
3.8