Hektisk, krevende og morro
Kundekonsulent ( KA2 ) (Tidligere ansatt) –  Harstad, Harstad kommune28 januar 2018
Telenor er en arbeidsplass hvor du går fra blankt ark til profesjonell.

Det er en jobb hvor du trenger høy kompetanse på alt fra rutiner, produkter og dialog.

Man blir målt på alle ferdigheter og jager alltid etter å bli bedre. En hektisk jobb men mye moro.

Jeg har lært salg , support og dialog ut til fingerspissene, jeg har lært teamwork og fått dette i blodet via en knall bra arbeidskultur.

Det vanskeligste delen i Telenor var å forstå det overordnede, ved spørsmål ang dette ble det fulgt opp av nærmeste leder til jeg skjønte det.
Fordeler
Bonus ordninger, konkurranser, lunch ordning
Ulemper
Hyppige endringer, stort press på krav

Andre anmeldelser for Telenor

Fantastisk arbeidsplass!
Ansatt (Nåværende ansatt) –  Oslo7 januar 2020
Herlig kultur, mange med stolthet for sitt arbeid og varemerket. Virkelig på topp av bedrifter jeg har hatt kontakt med.
Tough
Lean SSBB Advisor Business Processes (Tidligere ansatt) –  Bærum kommune18 desember 2019
Tough place to work. The company has been downsizing for the last 10 years. They make a lot of bad investments and the main stockholder, the Norwegian government, creates a tumultuous environment.
Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Telenor. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1