Telenor

Anmeldelser om Balanse mellom jobb og fritid fra ansatte hos Telenor

Det var et veldig godt miljø, med proffe ledere. Oppgavene var veldig greie og man gikk derfra hver dag med en følelse av å ha gjort en god jobb
Tough place to work. The company has been downsizing for the last 10 years. They make a lot of bad investments and the main stockholder, the Norwegian government, creates a tumultuous environment.
Telenor har utviklet seg til også å bli en stor aktør internasjonalt. Særlig i sørøst Asia. Dette gir spennende muligheter for de som ønsker en global arena å utfordre seg på.
Telenor er en spennende arbeidsplass med mange muligheter internt. Lærerikt å få være en del av selskapets digitale reise og ekspandering til nye markeder. Ekstremt mange dyktige medarbeidere og rom for kompetansedeling på tvers av divisjoner og kontinenter.
Televerket sine glansdager. Mange ansatte montører med store og lange arbeidsordre. Lange ventelister for montering av telefon
Fordeler
trygghet. kort arbeidsveg
Ulemper
lønnen i de dager
Service,salg,IT,mobil,samband,mersalg, kundebehandling.
Fordeler
Lunsjordninger, Aksjerabatter, dekket mobil, stabil jobb i mange år. Helseforsikringer. Fantastisk arbeidsmiljø på jobb.
Ulemper
Blir målt for mye på ting, for liten variasjon i hverdagen. For lite utdannelse i ledelsen.
Inspirerende, lærerikt, multikulturelt, fremtidsrettet.
Typisk dag på jobben var at alle måtte gi alt for å få salg. Har lært og jobbe en krevende jobb som er litt vannskelig og mye på engang, men det gikk fint etter en lang opplæring.
Fordeler
Bonus
Ulemper
Korte pauser
Jeg har utviklet meg masse gjennom mitt arbeid i Telenor. Arbeidsmiljøet var godt, og jeg sluttet i forbindelse med nedbemmaning.
Fordeler
Gode pensjonsordninger, ekstra fridager
Ulemper
Utviklingsmuligheter i Stavanger
Fikk mye kursinger og mulighet for personlig utvikling. Trivdes svært godt i Telenor Mobil. Var med på å starte GSM prosjektet. Sluttet grunnet flytting hjem til Sunnmøre.
Fordeler
Godt miljø bra lokaler
Ulemper
Mange mellomledere
Stort firma med meget gode muligheter for karriere og utdannelse. Store muligheter for å få jobbe i utlandet. Ryddig og god arbeidsgiver
Telenor har vert min arbeidsplass i hele mitt yrkesaktive liv. Jeg startet i den tiden det kun var fasttelefon. Jeg har fått vært med på en utrolig teknologisk reise, fra kobberkabel til skytjenester. De siste 15 årene har jeg arbeidet med kompetanse. Jeg har måtte tilegne meg nye produkter, tjenester og teknologier, for så å videreformidle disse til mine medarbeidere. Utforme og lage opplæringsmateriell, ved hjelp av forskjellige pedagogiske virkemidler og læringsformer. Et annet aspekt ved mitt arbeid er å følge opp medarbeiderne, slik at de når sine egne og teamets mål. Det siste halve året har jeg brukt COPC Transaction monitoring *COPC har til hensikt å vesentlig endre og forbedre viktige kjerneprosesser i Kundeservice, for å øke kundeopplevelse og salg, samt redusere kost. Endringene i prosessene skal også sikre kontinuerlig forbedring i prosessene Det aller beste ved ved mitt arbeid er å se at mine medarbeidere oppnår mestring, og at jeg får gode tilbakemeldinger på det arbeidet jeg gjør
Som en kundebehandler hos Telenor Kundeservice så lærer du noe nytt hver dag, du har muligheten til å snakke med så mange forskjellige mennesker fra hele landet og hjelpe dem med å finne gode løsninger til deres problemer. Ledelsen på Telenor er helt fantastisk, her har du personer som virkelig vil se at nettopp du lykkes og gjør det de kan for å tilrettelegge dette for deg bare du har motivasjonen og ønsket til å lykkes. Det er et ungt miljø her.
Se flere anmeldelser om Telenor