Telenor

Anmeldelser om Lønn og fordeler fra ansatte hos Telenor

God arbeidsplass, høgt tempo, godt samarbeid der kollegaer tok vare på kvarandre, kjekt og lærerikt arbeid.
Fordeler
Gratis mobiltelefon
Ulemper
Ingen helsetjeneste
This was the very first job i ever had, worked here while in high school, it taught me the responsibility and what it means to actually have a job to go to, when youre young. It learned me to value that im lucky to get a job at age 18.
Fordeler
short hours
Ulemper
bad salary
Telenor er en arbeidsplass hvor du går fra blankt ark til profesjonell. Det er en jobb hvor du trenger høy kompetanse på alt fra rutiner, produkter og dialog. Man blir målt på alle ferdigheter og jager alltid etter å bli bedre. En hektisk jobb men mye moro. Jeg har lært salg , support og dialog ut til fingerspissene, jeg har lært teamwork og fått dette i blodet via en knall bra arbeidskultur. Det vanskeligste delen i Telenor var å forstå det overordnede, ved spørsmål ang dette ble det fulgt opp av nærmeste leder til jeg skjønte det.
Fordeler
Bonus ordninger, konkurranser, lunch ordning
Ulemper
Hyppige endringer, stort press på krav
Televerket sine glansdager. Mange ansatte montører med store og lange arbeidsordre. Lange ventelister for montering av telefon
Fordeler
trygghet. kort arbeidsveg
Ulemper
lønnen i de dager
Service,salg,IT,mobil,samband,mersalg, kundebehandling.
Fordeler
Lunsjordninger, Aksjerabatter, dekket mobil, stabil jobb i mange år. Helseforsikringer. Fantastisk arbeidsmiljø på jobb.
Ulemper
Blir målt for mye på ting, for liten variasjon i hverdagen. For lite utdannelse i ledelsen.
Typisk dag på jobben var at alle måtte gi alt for å få salg. Har lært og jobbe en krevende jobb som er litt vannskelig og mye på engang, men det gikk fint etter en lang opplæring.
Fordeler
Bonus
Ulemper
Korte pauser
Jeg har utviklet meg masse gjennom mitt arbeid i Telenor. Arbeidsmiljøet var godt, og jeg sluttet i forbindelse med nedbemmaning.
Fordeler
Gode pensjonsordninger, ekstra fridager
Ulemper
Utviklingsmuligheter i Stavanger
Telenor har vert min arbeidsplass i hele mitt yrkesaktive liv. Jeg startet i den tiden det kun var fasttelefon. Jeg har fått vært med på en utrolig teknologisk reise, fra kobberkabel til skytjenester. De siste 15 årene har jeg arbeidet med kompetanse. Jeg har måtte tilegne meg nye produkter, tjenester og teknologier, for så å videreformidle disse til mine medarbeidere. Utforme og lage opplæringsmateriell, ved hjelp av forskjellige pedagogiske virkemidler og læringsformer. Et annet aspekt ved mitt arbeid er å følge opp medarbeiderne, slik at de når sine egne og teamets mål. Det siste halve året har jeg brukt COPC Transaction monitoring *COPC har til hensikt å vesentlig endre og forbedre viktige kjerneprosesser i Kundeservice, for å øke kundeopplevelse og salg, samt redusere kost. Endringene i prosessene skal også sikre kontinuerlig forbedring i prosessene Det aller beste ved ved mitt arbeid er å se at mine medarbeidere oppnår mestring, og at jeg får gode tilbakemeldinger på det arbeidet jeg gjør
Hyggelige kollegaer og besøkende til resepsjonen. Koselig kantine med god mat.
Veldig rutinepreget. Man vet hva man skal starte på fra starten av dagen. Mange forskjellige oppgaver i løpet av en arbeidsuke.
Fordeler
Gratis mobil
Ulemper
Uoversiktlig mange oppgaver
Å være på jobb består av salg og god kundeservice. Det finnes alltid noe nytt å lære om markedet og produktene våre. Hjelp er alltid tilgjengelig. Medarbeiderne og kundene er vel høydepunktet på jobben. Alle ansatte kommer godt overens og har opprettet et fantastisk arbeidsmiljø. Vanskeligste delen av jobben er når systemene ikke fungerer som de skal, da kan ting bli litt mer kompliserte.
Fordeler
Gratis påfyll på kaffe, godt arbeidsmiljø, kjekke kollegaer.
Besøkende virksomhet ut fra hjemmekontor. Bra CRM system og orden. Ellers - mye det samme som hos NetCom.
Fordeler
Firmabil, fri telefon. Å kunne styre dagen selv. Regelmessige helsesjekk.
Ulemper
Mye kjøring (ca Km 45000 i tjeneste pr år).
Se flere anmeldelser om Telenor