Telenor

Anmeldelser om Lederskap fra ansatte hos Telenor

Herlig kultur, mange med stolthet for sitt arbeid og varemerket. Virkelig på topp av bedrifter jeg har hatt kontakt med.
Det var et veldig godt miljø, med proffe ledere. Oppgavene var veldig greie og man gikk derfra hver dag med en følelse av å ha gjort en god jobb
Mange ulik arbeidsoppgaver. Gode kollegaer. Bra ledelse
Fordeler
Sentralt
Ulemper
Kommer ikke på noe
Alltid tidlig på jobb, gjerne før alle andre. Har fått brukt min kompetanse og hatt mange gode lattere med mine kolleger. Grei ledelse, uten at de la seg for mye opp i hva jeg gjorde, siden jobben ble gjort.
Fordeler
Fleksibel arbeidstid
Ulemper
Ingen
Telenor har utviklet seg til også å bli en stor aktør internasjonalt. Særlig i sørøst Asia. Dette gir spennende muligheter for de som ønsker en global arena å utfordre seg på.
This was the best job i ever had, even tho i was just an extra! it gave me so much, i was experiencing so much fun, was sent on coaching trips, and everything! The management, is the best ive ever experienced in my 5-6 long working life. The most enjoyable part of the work is when i can see that i can help people, when i realised that i was the one helping people with their needs towards their phone, subscription, technical help.
Fordeler
Great environment
Ulemper
shot hours
Telenor er en arbeidsplass hvor du går fra blankt ark til profesjonell. Det er en jobb hvor du trenger høy kompetanse på alt fra rutiner, produkter og dialog. Man blir målt på alle ferdigheter og jager alltid etter å bli bedre. En hektisk jobb men mye moro. Jeg har lært salg , support og dialog ut til fingerspissene, jeg har lært teamwork og fått dette i blodet via en knall bra arbeidskultur. Det vanskeligste delen i Telenor var å forstå det overordnede, ved spørsmål ang dette ble det fulgt opp av nærmeste leder til jeg skjønte det.
Fordeler
Bonus ordninger, konkurranser, lunch ordning
Ulemper
Hyppige endringer, stort press på krav
Televerket sine glansdager. Mange ansatte montører med store og lange arbeidsordre. Lange ventelister for montering av telefon
Fordeler
trygghet. kort arbeidsveg
Ulemper
lønnen i de dager
Service,salg,IT,mobil,samband,mersalg, kundebehandling.
Fordeler
Lunsjordninger, Aksjerabatter, dekket mobil, stabil jobb i mange år. Helseforsikringer. Fantastisk arbeidsmiljø på jobb.
Ulemper
Blir målt for mye på ting, for liten variasjon i hverdagen. For lite utdannelse i ledelsen.
Inspirerende, lærerikt, multikulturelt, fremtidsrettet.
Fin og stor arbeidsplass med mange hyggelige kolleger. Mange flotte kantiner og gode faciliteter til de ansatte.
Fordeler
Inkludert lunch på mndstrekk
Jeg har utviklet meg masse gjennom mitt arbeid i Telenor. Arbeidsmiljøet var godt, og jeg sluttet i forbindelse med nedbemmaning.
Fordeler
Gode pensjonsordninger, ekstra fridager
Ulemper
Utviklingsmuligheter i Stavanger
Fikk mye kursinger og mulighet for personlig utvikling. Trivdes svært godt i Telenor Mobil. Var med på å starte GSM prosjektet. Sluttet grunnet flytting hjem til Sunnmøre.
Fordeler
Godt miljø bra lokaler
Ulemper
Mange mellomledere
Som en kundebehandler hos Telenor Kundeservice så lærer du noe nytt hver dag, du har muligheten til å snakke med så mange forskjellige mennesker fra hele landet og hjelpe dem med å finne gode løsninger til deres problemer. Ledelsen på Telenor er helt fantastisk, her har du personer som virkelig vil se at nettopp du lykkes og gjør det de kan for å tilrettelegge dette for deg bare du har motivasjonen og ønsket til å lykkes. Det er et ungt miljø her.
Gode kollegaer, som er faglig sterke og lette å spørre om hjelp. Operer i et marked som er under kontinuerlig utvikling, så man lærer nye ting hver bidige dag.
Fordeler
Kort vei fra Oslo sentrum
Ulemper
Dårlig infrastruktur rundt Oslo gjør arbeidsplassen noe utilgjengelig mht offentlig transport
Dyktige medarbeidere og fleksibel arbeidsgiver Stort firma med lange beslutningsveier
Å være på jobb består av salg og god kundeservice. Det finnes alltid noe nytt å lære om markedet og produktene våre. Hjelp er alltid tilgjengelig. Medarbeiderne og kundene er vel høydepunktet på jobben. Alle ansatte kommer godt overens og har opprettet et fantastisk arbeidsmiljø. Vanskeligste delen av jobben er når systemene ikke fungerer som de skal, da kan ting bli litt mer kompliserte.
Fordeler
Gratis påfyll på kaffe, godt arbeidsmiljø, kjekke kollegaer.
Se flere anmeldelser om Telenor