Telenor

Anmeldelser om Jobbsikkerhet og forfremmelse fra ansatte hos Telenor

Telenor er en spennende arbeidsplass med mange muligheter internt. Lærerikt å få være en del av selskapets digitale reise og ekspandering til nye markeder. Ekstremt mange dyktige medarbeidere og rom for kompetansedeling på tvers av divisjoner og kontinenter.
Tough place to work. The company has been downsizing for the last 10 years. They make a lot of bad investments and the main stockholder, the Norwegian government, creates a tumultuous environment.
Jeg likte arbeidet veldig godt med gode kollegaer. Fikk være med på mye nytt. Men bemanningen var dårlig i forhold til oppgavene og mange administrative krav. Derfor ble det tidvis svært frustrende. Men likevel lærerikt og interessant på det beste.
Fordeler
Fri telefon
Usikker arbeidsplass. Gode kollegaer og arbeidsmiljø i teamet.
Fordeler
Godt arbeidsmiljø internt i teamet
Ulemper
Lite forståelse på toppen i konsernet, hvor avgjørelser taes som går ut over bemanningen som skal løse oppgavene.
Work at Telenor increased my interest in pursuing higher studies and i have more options to improve and apply Business analysis techniques. Managed constantly encouraged learning emerging technologies to stay updated in the market. Migration from AS-IS to TO-BE is the challenging part of the job but that triggered better learning experience.
I worked in retail, so a challenging a times but after a while when the routines are in and experience has peaked it is somewhat unchallenging and therefore my reason to start studying.
Telenor er en arbeidsplass hvor du går fra blankt ark til profesjonell. Det er en jobb hvor du trenger høy kompetanse på alt fra rutiner, produkter og dialog. Man blir målt på alle ferdigheter og jager alltid etter å bli bedre. En hektisk jobb men mye moro. Jeg har lært salg , support og dialog ut til fingerspissene, jeg har lært teamwork og fått dette i blodet via en knall bra arbeidskultur. Det vanskeligste delen i Telenor var å forstå det overordnede, ved spørsmål ang dette ble det fulgt opp av nærmeste leder til jeg skjønte det.
Fordeler
Bonus ordninger, konkurranser, lunch ordning
Ulemper
Hyppige endringer, stort press på krav
Televerket sine glansdager. Mange ansatte montører med store og lange arbeidsordre. Lange ventelister for montering av telefon
Fordeler
trygghet. kort arbeidsveg
Ulemper
lønnen i de dager
Typisk dag på jobben var at alle måtte gi alt for å få salg. Har lært og jobbe en krevende jobb som er litt vannskelig og mye på engang, men det gikk fint etter en lang opplæring.
Fordeler
Bonus
Ulemper
Korte pauser
Fin og stor arbeidsplass med mange hyggelige kolleger. Mange flotte kantiner og gode faciliteter til de ansatte.
Fordeler
Inkludert lunch på mndstrekk
Stort firma med meget gode muligheter for karriere og utdannelse. Store muligheter for å få jobbe i utlandet. Ryddig og god arbeidsgiver
Telenor har vert min arbeidsplass i hele mitt yrkesaktive liv. Jeg startet i den tiden det kun var fasttelefon. Jeg har fått vært med på en utrolig teknologisk reise, fra kobberkabel til skytjenester. De siste 15 årene har jeg arbeidet med kompetanse. Jeg har måtte tilegne meg nye produkter, tjenester og teknologier, for så å videreformidle disse til mine medarbeidere. Utforme og lage opplæringsmateriell, ved hjelp av forskjellige pedagogiske virkemidler og læringsformer. Et annet aspekt ved mitt arbeid er å følge opp medarbeiderne, slik at de når sine egne og teamets mål. Det siste halve året har jeg brukt COPC Transaction monitoring *COPC har til hensikt å vesentlig endre og forbedre viktige kjerneprosesser i Kundeservice, for å øke kundeopplevelse og salg, samt redusere kost. Endringene i prosessene skal også sikre kontinuerlig forbedring i prosessene Det aller beste ved ved mitt arbeid er å se at mine medarbeidere oppnår mestring, og at jeg får gode tilbakemeldinger på det arbeidet jeg gjør
Å være på jobb består av salg og god kundeservice. Det finnes alltid noe nytt å lære om markedet og produktene våre. Hjelp er alltid tilgjengelig. Medarbeiderne og kundene er vel høydepunktet på jobben. Alle ansatte kommer godt overens og har opprettet et fantastisk arbeidsmiljø. Vanskeligste delen av jobben er når systemene ikke fungerer som de skal, da kan ting bli litt mer kompliserte.
Fordeler
Gratis påfyll på kaffe, godt arbeidsmiljø, kjekke kollegaer.
Telenor Fornebu is a great place to work! It's got a great atmosphere and although it is a rather large complex, you will still feel as a part of it while working there.
Fordeler
Good lunch canteens, gym at work
Ulemper
Difficult to get hired, as they almost exclusively hire through HR companies
Se flere anmeldelser om Telenor
  1. Job Security & Advancement