Telenor

Anmeldelser om Kultur fra ansatte hos Telenor

God arbeidsplass, høgt tempo, godt samarbeid der kollegaer tok vare på kvarandre, kjekt og lærerikt arbeid.
Fordeler
Gratis mobiltelefon
Ulemper
Ingen helsetjeneste
Herlig kultur, mange med stolthet for sitt arbeid og varemerket. Virkelig på topp av bedrifter jeg har hatt kontakt med.
Det var et veldig godt miljø, med proffe ledere. Oppgavene var veldig greie og man gikk derfra hver dag med en følelse av å ha gjort en god jobb
Jeg likte arbeidet veldig godt med gode kollegaer. Fikk være med på mye nytt. Men bemanningen var dårlig i forhold til oppgavene og mange administrative krav. Derfor ble det tidvis svært frustrende. Men likevel lærerikt og interessant på det beste.
Fordeler
Fri telefon
Mange ulik arbeidsoppgaver. Gode kollegaer. Bra ledelse
Fordeler
Sentralt
Ulemper
Kommer ikke på noe
Usikker arbeidsplass. Gode kollegaer og arbeidsmiljø i teamet.
Fordeler
Godt arbeidsmiljø internt i teamet
Ulemper
Lite forståelse på toppen i konsernet, hvor avgjørelser taes som går ut over bemanningen som skal løse oppgavene.
Alltid tidlig på jobb, gjerne før alle andre. Har fått brukt min kompetanse og hatt mange gode lattere med mine kolleger. Grei ledelse, uten at de la seg for mye opp i hva jeg gjorde, siden jobben ble gjort.
Fordeler
Fleksibel arbeidstid
Ulemper
Ingen
Telenor er en spennende arbeidsplass med mange muligheter internt. Lærerikt å få være en del av selskapets digitale reise og ekspandering til nye markeder. Ekstremt mange dyktige medarbeidere og rom for kompetansedeling på tvers av divisjoner og kontinenter.
This was the best job i ever had, even tho i was just an extra! it gave me so much, i was experiencing so much fun, was sent on coaching trips, and everything! The management, is the best ive ever experienced in my 5-6 long working life. The most enjoyable part of the work is when i can see that i can help people, when i realised that i was the one helping people with their needs towards their phone, subscription, technical help.
Fordeler
Great environment
Ulemper
shot hours
Telenor er en arbeidsplass hvor du går fra blankt ark til profesjonell. Det er en jobb hvor du trenger høy kompetanse på alt fra rutiner, produkter og dialog. Man blir målt på alle ferdigheter og jager alltid etter å bli bedre. En hektisk jobb men mye moro. Jeg har lært salg , support og dialog ut til fingerspissene, jeg har lært teamwork og fått dette i blodet via en knall bra arbeidskultur. Det vanskeligste delen i Telenor var å forstå det overordnede, ved spørsmål ang dette ble det fulgt opp av nærmeste leder til jeg skjønte det.
Fordeler
Bonus ordninger, konkurranser, lunch ordning
Ulemper
Hyppige endringer, stort press på krav
til tider hektisk. til dels store ordre som skal ut. det vil da også gi mange kolli som skal sendes. det går også tid til lasting og lossing. kan være korte frister fra ordre kommer til den skal være pakket og underveis. det er et veldig godt miljø på Fåberg. Lett å få teknisk bistand i spesielle saker.
Service,salg,IT,mobil,samband,mersalg, kundebehandling.
Fordeler
Lunsjordninger, Aksjerabatter, dekket mobil, stabil jobb i mange år. Helseforsikringer. Fantastisk arbeidsmiljø på jobb.
Ulemper
Blir målt for mye på ting, for liten variasjon i hverdagen. For lite utdannelse i ledelsen.
Inspirerende, lærerikt, multikulturelt, fremtidsrettet.
Flott arbeidsgiver. Flotte lokaler og ikke minst flotte kolleger.
Fin og stor arbeidsplass med mange hyggelige kolleger. Mange flotte kantiner og gode faciliteter til de ansatte.
Fordeler
Inkludert lunch på mndstrekk
Jeg har utviklet meg masse gjennom mitt arbeid i Telenor. Arbeidsmiljøet var godt, og jeg sluttet i forbindelse med nedbemmaning.
Fordeler
Gode pensjonsordninger, ekstra fridager
Ulemper
Utviklingsmuligheter i Stavanger
Fikk mye kursinger og mulighet for personlig utvikling. Trivdes svært godt i Telenor Mobil. Var med på å starte GSM prosjektet. Sluttet grunnet flytting hjem til Sunnmøre.
Fordeler
Godt miljø bra lokaler
Ulemper
Mange mellomledere
Telenor har vert min arbeidsplass i hele mitt yrkesaktive liv. Jeg startet i den tiden det kun var fasttelefon. Jeg har fått vært med på en utrolig teknologisk reise, fra kobberkabel til skytjenester. De siste 15 årene har jeg arbeidet med kompetanse. Jeg har måtte tilegne meg nye produkter, tjenester og teknologier, for så å videreformidle disse til mine medarbeidere. Utforme og lage opplæringsmateriell, ved hjelp av forskjellige pedagogiske virkemidler og læringsformer. Et annet aspekt ved mitt arbeid er å følge opp medarbeiderne, slik at de når sine egne og teamets mål. Det siste halve året har jeg brukt COPC Transaction monitoring *COPC har til hensikt å vesentlig endre og forbedre viktige kjerneprosesser i Kundeservice, for å øke kundeopplevelse og salg, samt redusere kost. Endringene i prosessene skal også sikre kontinuerlig forbedring i prosessene Det aller beste ved ved mitt arbeid er å se at mine medarbeidere oppnår mestring, og at jeg får gode tilbakemeldinger på det arbeidet jeg gjør
Som en kundebehandler hos Telenor Kundeservice så lærer du noe nytt hver dag, du har muligheten til å snakke med så mange forskjellige mennesker fra hele landet og hjelpe dem med å finne gode løsninger til deres problemer. Ledelsen på Telenor er helt fantastisk, her har du personer som virkelig vil se at nettopp du lykkes og gjør det de kan for å tilrettelegge dette for deg bare du har motivasjonen og ønsket til å lykkes. Det er et ungt miljø her.
Gode kollegaer, som er faglig sterke og lette å spørre om hjelp. Operer i et marked som er under kontinuerlig utvikling, så man lærer nye ting hver bidige dag.
Fordeler
Kort vei fra Oslo sentrum
Ulemper
Dårlig infrastruktur rundt Oslo gjør arbeidsplassen noe utilgjengelig mht offentlig transport
Veldig rutinepreget. Man vet hva man skal starte på fra starten av dagen. Mange forskjellige oppgaver i løpet av en arbeidsuke.
Fordeler
Gratis mobil
Ulemper
Uoversiktlig mange oppgaver