Telenor

Telenor anmeldelser fra ansatte for Utvikler

Utvikler1 anmeldelse
Norge1 anmeldelse
Fant 1 anmeldelse som matchet søket
Telenor, en fantastisk arbeidsplass
Telenor har vert min arbeidsplass i hele mitt yrkesaktive liv. Jeg startet i den tiden det kun var fasttelefon. Jeg har fått vært med på en utrolig teknologisk reise, fra kobberkabel til skytjenester. De siste 15 årene har jeg arbeidet med kompetanse. Jeg har måtte tilegne meg nye produkter, tjenester og teknologier, for så å videreformidle disse til mine medarbeidere. Utforme og lage opplæringsmateriell, ved hjelp av forskjellige pedagogiske virkemidler og læringsformer. Et annet aspekt ved mitt arbeid er å følge opp medarbeiderne, slik at de når sine egne og teamets mål. Det siste halve året har jeg brukt COPC Transaction monitoring *COPC har til hensikt å vesentlig endre og forbedre viktige kjerneprosesser i Kundeservice, for å øke kundeopplevelse og salg, samt redusere kost. Endringene i prosessene skal også sikre kontinuerlig forbedring i prosessene

Det aller beste ved ved mitt arbeid er å se at mine medarbeidere oppnår mestring, og at jeg får gode tilbakemeldinger på det arbeidet jeg gjør
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Telenor. Nettverket vårt er klar til å svare.
4.1
3.9