Telenor
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Telenor anmeldelser fra ansatte for Säljare

Stillingstittel
Sted
Fant 5 anmeldelser som matchet søket
Se alle 248 anmeldelser
Jobbkultur
En typisk arbetsdag: Arbetstid: 09:30-20:00 i nordstan, Göteborg. Min titel är säljare. Det jag gör om dagarna är att jag säljer privata/företagslösningar till kunder inom telefoni och bredband. Vad jag lärt mig: Fått en grundlig utbildning inom säljmetodiken: Telenor Way of Work. Ledning: Enormt trevliga och framåt i ledningen, anledningen till varför jag söker nytt jobb är p.g.a intresset av att göra något nytt. Arbetskollegor: Kunde inte fått bättre kollegor som både ställer upp på det professionella planet liksom det privata. Den svåraste delen av jobbet: Väldigt svårt att "klättra" inom företaget - speciellt när jag vill syssla med just företagsförsäljning, b2b. Den bästa delen med jobbet: Fördelen att få jobba med människor samt kollegorna. Läs mitt CV för mer information!
Fordeler
Arbeta med företagskunder
Ulemper
Arbetstider (10:00-20:00)
Jobbkultur
Bra jobb med bra löner fast kan vara stressigt om man inte har rätt pyske.
Jobbkultur
Telenor Sverige AB är ett sort företag med många anställda. Stämningen är väldigt viktigt eftersom det jobbar många personer vissa väldigt unga och många äldre.
Fordeler
Kollegor
Ulemper
Provisionsmodeller
Jobbkultur
Väldigt mycket mål för den lönen man får hos sykes.
Fordeler
inget
Ulemper
lön
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Telenor är ett företag med mycket driv, bra löner och man känner sig väl omhändertagen. Efter snart 9 år på¨företaget vill jag flyga vidare och utveckla mig som säljare.
Fordeler
Bra bonus
Ulemper
Svårt att utvecklas
Se flere anmeldelser om Telenor
Du kan prøve: