Telenor
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Telenor anmeldelser fra ansatte for Kundtjänstmedarbetare

Stillingstittel
Sted
Fant 8 anmeldelser som matchet søket
Se alle 248 anmeldelser
Jobbkultur
Tiden på Telenor har utvecklat mig som person och som säljare/kundservice medarbetare jag har fått lära mig olika metoder att bemöta olika personer som har olika "problem" och hur man ska ge dem deras bästa service, Svåra delen av jobbet va att man aldrig fick träffa kunderna i verkligheten eftersom jag är riktig social av mig så var det lite svårt från första början Bästa delen måste ha varit kollegorna och arbetsmiljön man kände sig verkligen motiverat och engagerat att ta sig till jobbet och slå sin rekord
Jobbkultur
Kändes inte som att man var uppskattad och de hade statistik på allting. Ibland ville de inte ens att man skulle hjälpa kunden utan bara försöka sälja.
Jobbkultur
Jobbade inom kundservice via telefon. Dåliga arbetsförhållanden med en lön på 10 000 kr per månad för heltidsanställda.
Jobbkultur
God arbetsplats med härliga kollegor. Extremt dålig planering och administration av ledningen på Sykes (Telenors kundtjänst).
Fordeler
God arbetsmiljö
Ulemper
EXTREMT dålig administration och planering av VD och Chefer
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Bra arbetsplats med möjligheter att avancera och utbilda sig inom koncernen.
Jobbkultur
Kundtjänst över telefon är inte till för alla. Vikten av kunskap och tålamod, men framför allt service är vad den arbetsplatsen hade som krav.
Jobbkultur
En vanlig arbetsdag bestod av att ta emot samtal i kundtjänst och hjälpa kunderna på bästa sätt. Ibland satt man även med administrativt arbete. Jag har lärt mig att på ett lugn och kontrollerat sätt hjälpa personer att komma fram till en lösning som passar både kund och företag. Även om personer ibland kunde vara frustrerade så måste man ta de på ett väldigt lugnt och respektfullt sätt. Både ledning och arbetskollegorna var toppen! Den svåraste delen av jobbet var att alltid försöka göra kunder så nöjda som möjligt, även om det de ville var näst intill omöjligt för företaget att genomföra. Det bästa med jobbet var att man lärde sig väldigt mycket och att man fick så mycket postivit feedback när saker gick bra, både av ledning, kollegor och kunder.
Jobbkultur
Mycket kundkontakt, snabba förändringar pga marknaden och den stora konkurrensen. Trevliga och kunniga kolleger.Det bästa är kundkontakten.
Fordeler
fria parkeringsplatser, gratis kaffe och frukt. personalabonnemang.
Se flere anmeldelser om Telenor
Du kan prøve: