Telenor
4.1 av 5 stjerner.
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Telenor anmeldelser fra ansatte i Karlskrona

Stillingstittel
Sted
Fant 5 anmeldelser som matchet søket
Se alle 248 anmeldelser
Jobbkultur
Många sköna arbetskamrater, därav så många år. Ostruktur i införandet av förändringar, och många svaga ledare. Jag har haft förmånen att driva många komplexa och roliga projekt.
Fordeler
Flexibel arbetsplats
Ulemper
Svagt ledarskap mellannivåer
Jobbkultur
Telenor provides a good work environment and there would be a great scope to improve the knowledge and experience.
Jobbkultur
Bra arbetsplats med möjligheter att avancera och utbilda sig inom koncernen.
Jobbkultur
En vanlig arbetsdag bestod av att ta emot samtal i kundtjänst och hjälpa kunderna på bästa sätt. Ibland satt man även med administrativt arbete. Jag har lärt mig att på ett lugn och kontrollerat sätt hjälpa personer att komma fram till en lösning som passar både kund och företag. Även om personer ibland kunde vara frustrerade så måste man ta de på ett väldigt lugnt och respektfullt sätt. Både ledning och arbetskollegorna var toppen! Den svåraste delen av jobbet var att alltid försöka göra kunder så nöjda som möjligt, även om det de ville var näst intill omöjligt för företaget att genomföra. Det bästa med jobbet var att man lärde sig väldigt mycket och att man fick så mycket postivit feedback när saker gick bra, både av ledning, kollegor och kunder.
Jobbkultur
Mycket kundkontakt, snabba förändringar pga marknaden och den stora konkurrensen. Trevliga och kunniga kolleger.Det bästa är kundkontakten.
Fordeler
fria parkeringsplatser, gratis kaffe och frukt. personalabonnemang.
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre