Telenor
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Telenor anmeldelser fra ansatte i Kalmar

Stillingstittel
Sted
Fant 7 anmeldelser som matchet søket
Se alle 248 anmeldelser
Jobbkultur
Tiden på Telenor har utvecklat mig som person och som säljare/kundservice medarbetare jag har fått lära mig olika metoder att bemöta olika personer som har olika "problem" och hur man ska ge dem deras bästa service, Svåra delen av jobbet va att man aldrig fick träffa kunderna i verkligheten eftersom jag är riktig social av mig så var det lite svårt från första början Bästa delen måste ha varit kollegorna och arbetsmiljön man kände sig verkligen motiverat och engagerat att ta sig till jobbet och slå sin rekord
Jobbkultur
Kändes inte som att man var uppskattad och de hade statistik på allting. Ibland ville de inte ens att man skulle hjälpa kunden utan bara försöka sälja.
Jobbkultur
Bra jobb med bra löner fast kan vara stressigt om man inte har rätt pyske.
Jobbkultur
Telenor Sverige AB är ett sort företag med många anställda. Stämningen är väldigt viktigt eftersom det jobbar många personer vissa väldigt unga och många äldre.
Fordeler
Kollegor
Ulemper
Provisionsmodeller
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Väldigt mycket mål för den lönen man får hos sykes.
Fordeler
inget
Ulemper
lön
Jobbkultur
Kundtjänst över telefon är inte till för alla. Vikten av kunskap och tålamod, men framför allt service är vad den arbetsplatsen hade som krav.
Jobbkultur
Mina arbetsuppgifter har bland annat bestått i: Kontakt med våra svarsservice-kunder via telefon och mail. Administration och uppdateringar i vårt hänvisnings-system, så att informationen för telefonisterna är aktuell. Support och felanmälan av system. In-försäljning av våra växel-tjänster till intresserade kunder. Klagomålshantering och kvalitetsförbättringar. Hantera avtal och svara på kundernas fakturafrågor. Arbetet har skett i nära samarbete med mina tre kollegor. Jag har upplevt det väldigt positivt och roligt att jobba på Telenor och kan rekommendera Telenor som ett bra företag att jobba för.
Fordeler
Gratis frukt och kaffe. Förmånliga abonnemang för mobil, data och hemtelefoni