Telenor anmeldelser fra ansatte i Stavanger

Fant 3 anmeldelser som matchet søket Se alle 194 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
5,0
Telenor, en fantastisk arbeidsplass
Kompetanseutvikler (Nåværende ansatt) –  Stavanger11 november 2016
Telenor har vert min arbeidsplass i hele mitt yrkesaktive liv. Jeg startet i den tiden det kun var fasttelefon. Jeg har fått vært med på en utrolig teknologisk reise, fra kobberkabel til skytjenester. De siste 15 årene har jeg arbeidet med kompetanse. Jeg har måtte tilegne meg nye produkter, tjenester og teknologier, for så å videreformidle disse til mine medarbeidere. Utforme og lage opplæringsmateriell, ved hjelp av forskjellige pedagogiske virkemidler og læringsformer. Et annet aspekt ved mitt arbeid er å følge opp medarbeiderne, slik at de når sine egne og teamets mål. Det siste halve året har jeg brukt COPC Transaction monitoring *COPC har til hensikt å vesentlig endre og forbedre viktige kjerneprosesser i Kundeservice, for å øke kundeopplevelse og salg, samt redusere kost. Endringene i prosessene skal også sikre kontinuerlig forbedring i prosessene

Det aller beste ved ved mitt arbeid er å se at mine medarbeidere oppnår mestring, og at jeg får gode tilbakemeldinger på det arbeidet jeg gjør
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
4,0
Bra arbeidsmiljø
Kundeansvarlig 2, (Tidligere ansatt) –  Stavanger, N119 mars 2014
kjekke arbeids oppgaver i et hektisk miljø
litt gjennom trekk av folk da det var meget krevende å sitte på tlf hele dagen
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 2Rapporter

Se flere Telenor anmeldelser

Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Telenor. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1