Telenor

Telenor anmeldelser fra ansatte i Stavanger

Stavanger4 anmeldelser
Jeg har utviklet meg masse gjennom mitt arbeid i Telenor. Arbeidsmiljøet var godt, og jeg sluttet i forbindelse med nedbemmaning.
Fordeler
Gode pensjonsordninger, ekstra fridager
Ulemper
Utviklingsmuligheter i Stavanger
Telenor har vert min arbeidsplass i hele mitt yrkesaktive liv. Jeg startet i den tiden det kun var fasttelefon. Jeg har fått vært med på en utrolig teknologisk reise, fra kobberkabel til skytjenester. De siste 15 årene har jeg arbeidet med kompetanse. Jeg har måtte tilegne meg nye produkter, tjenester og teknologier, for så å videreformidle disse til mine medarbeidere. Utforme og lage opplæringsmateriell, ved hjelp av forskjellige pedagogiske virkemidler og læringsformer. Et annet aspekt ved mitt arbeid er å følge opp medarbeiderne, slik at de når sine egne og teamets mål. Det siste halve året har jeg brukt COPC Transaction monitoring *COPC har til hensikt å vesentlig endre og forbedre viktige kjerneprosesser i Kundeservice, for å øke kundeopplevelse og salg, samt redusere kost. Endringene i prosessene skal også sikre kontinuerlig forbedring i prosessene

Det aller beste ved ved mitt arbeid er å se at mine medarbeidere oppnår mestring, og at jeg får gode tilbakemeldinger på det arbeidet jeg gjør
Å være på jobb består av salg og god kundeservice.
Det finnes alltid noe nytt å lære om markedet og produktene våre.

Hjelp er alltid tilgjengelig.

Medarbeiderne og kundene er vel høydepunktet på jobben.

Alle ansatte kommer godt overens og har opprettet et fantastisk arbeidsmiljø.

Vanskeligste delen av jobben er når systemene ikke fungerer som de skal, da kan ting bli litt mer kompliserte.
Fordeler
Gratis påfyll på kaffe, godt arbeidsmiljø, kjekke kollegaer.
kjekke arbeids oppgaver i et hektisk miljø
litt gjennom trekk av folk da det var meget krevende å sitte på tlf hele dagen
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Telenor. Nettverket vårt er klar til å svare.
4.1
3.9