logo av Telenor
Telenor

Telenor anmeldelser fra ansatte i Stavanger

3.9Balanse mellom jobb og fritid

Fant 4 anmeldelser som matchet søketSe alle 257 anmeldelser

Gøy og lærerikt

Jeg har utviklet meg masse gjennom mitt arbeid i Telenor. Arbeidsmiljøet var godt, og jeg sluttet i forbindelse med nedbemmaning.

Fordeler

Gode pensjonsordninger, ekstra fridager

Ulemper

Utviklingsmuligheter i Stavanger

Telenor, en fantastisk arbeidsplass

Telenor har vert min arbeidsplass i hele mitt yrkesaktive liv. Jeg startet i den tiden det kun var fasttelefon. Jeg har fått vært med på en utrolig teknologisk reise, fra kobberkabel til skytjenester. De siste 15 årene har jeg arbeidet med kompetanse. Jeg har måtte tilegne meg nye produkter, tjenester og teknologier, for så å videreformidle disse til mine medarbeidere. Utforme og lage opplæringsmateriell, ved hjelp av forskjellige pedagogiske virkemidler og læringsformer. Et annet aspekt ved mitt arbeid er å følge opp medarbeiderne, slik at de når sine egne og teamets mål. Det siste halve året har jeg brukt COPC Transaction monitoring *COPC har til hensikt å vesentlig endre og forbedre viktige kjerneprosesser i Kundeservice, for å øke kundeopplevelse og salg, samt redusere kost. Endringene i prosessene skal også sikre kontinuerlig forbedring i prosessene Det aller beste ved ved mitt arbeid er å se at mine medarbeidere oppnår mestring, og at jeg får gode tilbakemeldinger på det arbeidet jeg gjør

Lærerik og godt arbeidsmiljø.

Å være på jobb består av salg og god kundeservice. Det finnes alltid noe nytt å lære om markedet og produktene våre. Hjelp er alltid tilgjengelig. Medarbeiderne og kundene er vel høydepunktet på jobben. Alle ansatte kommer godt overens og har opprettet et fantastisk arbeidsmiljø. Vanskeligste delen av jobben er når systemene ikke fungerer som de skal, da kan ting bli litt mer kompliserte.

Fordeler

Gratis påfyll på kaffe, godt arbeidsmiljø, kjekke kollegaer.

Bra arbeidsmiljø

kjekke arbeids oppgaver i et hektisk miljø litt gjennom trekk av folk da det var meget krevende å sitte på tlf hele dagen

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Telenor. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4.1

3.9Arbeid/Personliv forhold