Telenor
Telenor anmeldelse

Bra arbeidsmiljø

9 mars 2014
kjekke arbeids oppgaver i et hektisk miljø litt gjennom trekk av folk da det var meget krevende å sitte på tlf hele dagen
3.0Arbeid/Personliv forhold
2.0Kompensasjon/Fordeler
3.0Jobbsikkerhet/Forskudd
2.0Lederskap
3.0Kultur
19 september 2017
Samme rolle
Kundeansvarlig (Tidligere ansatt) - Gjøvik, Gjøvik kommune
Flott arbeidsgiver. Flotte lokaler og ikke minst flotte kolleger.
1 mars 2017
Samme sted
Kundeansvarlig, Selger (Nåværende ansatt) - Stavanger
Jeg har utviklet meg masse gjennom mitt arbeid i Telenor. Arbeidsmiljøet var godt, og jeg sluttet i forbindelse med nedbemmaning.
Fordeler
Gode pensjonsordninger, ekstra fridager
Ulemper
Utviklingsmuligheter i Stavanger
11 november 2016
Samme sted
Kompetanseutvikler (Nåværende ansatt) - Stavanger
Telenor har vert min arbeidsplass i hele mitt yrkesaktive liv. Jeg startet i den tiden det kun var fasttelefon. Jeg har fått vært med på en utrolig teknologisk reise, fra kobberkabel til skytjenester. De siste 15 årene har jeg arbeidet med kompetanse. Jeg har måtte tilegne meg nye produkter, tjenester og teknologier, for så å videreformidle disse til mine medarbeidere. Utforme og lage opplæringsmateriell, ved hjelp av forskjellige pedagogiske virkemidler og læringsformer. Et annet aspekt ved mitt arbeid er å følge opp medarbeiderne, slik at de når sine egne og teamets mål. Det siste halve året har jeg brukt COPC Transaction monitoring *COPC har til hensikt å vesentlig endre og forbedre viktige kjerneprosesser i Kundeservice, for å øke kundeopplevelse og salg, samt redusere kost. Endringene i prosessene skal også sikre kontinuerlig forbedring i prosessene Det aller beste ved ved mitt arbeid er å se at mine medarbeidere oppnår mestring, og at jeg får gode tilbakemeldinger på det arbeidet jeg gjør