Telenor anmeldelser fra ansatte

Fant 21 anmeldelser som matchet søket Se alle 167 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
3,0
Veldig mye forskjellig og interessant
Service Specialist (Tidligere ansatt) –  Oslo3 oktober 2018
Jeg likte arbeidet veldig godt med gode kollegaer. Fikk være med på mye nytt. Men bemanningen var dårlig i forhold til oppgavene og mange administrative krav. Derfor ble det tidvis svært frustrende. Men likevel lærerikt og interessant på det beste.
Fordeler
Fri telefon
3,0
Usikker arbeidsplass , men gode kollegaer og arbeidsmiljø
Data Quality Manager (Tidligere ansatt) –  Bærum kommune29 august 2018
Usikker arbeidsplass.
Gode kollegaer og arbeidsmiljø i teamet.
Fordeler
Godt arbeidsmiljø internt i teamet
Ulemper
Lite forståelse på toppen i konsernet, hvor avgjørelser taes som går ut over bemanningen som skal løse oppgavene.
4,0
At Telenor, work/Life balance is better and encouraged better learning through certification offer and continuous trainings
Business Data Analyst (Tidligere ansatt) –  NO7 mai 2018
Work at Telenor increased my interest in pursuing higher studies and i have more options to improve and apply Business analysis techniques.
Managed constantly encouraged learning emerging technologies to stay updated in the market.
Migration from AS-IS to TO-BE is the challenging part of the job but that triggered better learning experience.
Stor nasjonal kommunikasjonsaktør
Programutvikling, Tilgangskontroll, Telenor Norge (Nåværende ansatt) –  Bergen, Bergen kommune7 mai 2018
Telenor har utviklet seg til også å bli en stor aktør internasjonalt. Særlig i sørøst Asia. Dette gir spennende muligheter for de som ønsker en global arena å utfordre seg på.
Fleksibel arbeidsplass
Senior HR Rådgiver (Nåværende ansatt) –  Oslo3 april 2018
Telenor er en spennende arbeidsplass med mange muligheter internt. Lærerikt å få være en del av selskapets digitale reise og ekspandering til nye markeder. Ekstremt mange dyktige medarbeidere og rom for kompetansedeling på tvers av divisjoner og kontinenter.
Average
Store Manager (Tidligere ansatt) –  Oslo, Norway29 mars 2018
I worked in retail, so a challenging a times but after a while when the routines are in and experience has peaked it is somewhat unchallenging and therefore my reason to start studying.
Prima!
Sales Consultant (Tidligere ansatt) –  Trondheim3 mars 2018
This was the best job i ever had, even tho i was just an extra!

it gave me so much, i was experiencing so much fun, was sent on coaching trips, and everything!

The management, is the best ive ever experienced in my 5-6 long working life.

The most enjoyable part of the work is when i can see that i can help people, when i realised that i was the one helping people with their needs towards their phone, subscription, technical help.
Fordeler
Great environment
Ulemper
shot hours
Learning and cool place
Customer Service (Tidligere ansatt) –  Trondheim.3 mars 2018
This was the very first job i ever had, worked here while in high school, it taught me the responsibility and what it means to actually have a job to go to, when youre young. It learned me to value that im lucky to get a job at age 18.
Fordeler
short hours
Ulemper
bad salary
Hektisk, krevende og morro
Kundekonsulent ( KA2 ) (Tidligere ansatt) –  Harstad, Harstad kommune28 januar 2018
Telenor er en arbeidsplass hvor du går fra blankt ark til profesjonell.

Det er en jobb hvor du trenger høy kompetanse på alt fra rutiner, produkter og dialog.

Man blir målt på alle ferdigheter og jager alltid etter å bli bedre. En hektisk jobb men mye moro.

Jeg har lært salg , support og dialog ut til fingerspissene, jeg har lært teamwork og fått dette i blodet via en knall bra arbeidskultur.

Det vanskeligste delen i Telenor var å forstå det overordnede, ved spørsmål ang dette ble det fulgt opp av nærmeste leder til jeg skjønte det.
Fordeler
Bonus ordninger, konkurranser, lunch ordning
Ulemper
Hyppige endringer, stort press på krav
4,0
fristilt til å løse de oppgaver/problemer som kom
Kundekonsulent (Tidligere ansatt) –  Gjøvik7 januar 2018
Noe reiseaktivitet i forbindelse med større prosjekter og befaringer.
Følge lover og regler. Forhandle fram beste løsning for Telenor mot andre aktører.
Fordeler
frihet under ansvar
Ulemper
få gehør for problemer som kom opp.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNei 1Rapporter
Fantastisk sted å jobbe
Kundeansvarlig (Tidligere ansatt) –  Gjøvik, Gjøvik kommune19 september 2017
Flott arbeidsgiver. Flotte lokaler og ikke minst flotte kolleger.
Gøy og lærerikt
Kundeansvarlig, Selger (Nåværende ansatt) –  Stavanger1 mars 2017
Jeg har utviklet meg masse gjennom mitt arbeid i Telenor. Arbeidsmiljøet var godt, og jeg sluttet i forbindelse med nedbemmaning.
Fordeler
Gode pensjonsordninger, ekstra fridager
Ulemper
Utviklingsmuligheter i Stavanger
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
Ryddig og god arbeidsplass
Storkundeansvarlig Telenor (Nåværende ansatt) –  Harstad24 januar 2017
Stort firma med meget gode muligheter for karriere og utdannelse. Store muligheter for å få jobbe i utlandet. Ryddig og god arbeidsgiver
Telenor, en fantastisk arbeidsplass
Kompetanseutvikler (Nåværende ansatt) –  Stavanger11 november 2016
Telenor har vert min arbeidsplass i hele mitt yrkesaktive liv. Jeg startet i den tiden det kun var fasttelefon. Jeg har fått vært med på en utrolig teknologisk reise, fra kobberkabel til skytjenester. De siste 15 årene har jeg arbeidet med kompetanse. Jeg har måtte tilegne meg nye produkter, tjenester og teknologier, for så å videreformidle disse til mine medarbeidere. Utforme og lage opplæringsmateriell, ved hjelp av forskjellige pedagogiske virkemidler og læringsformer. Et annet aspekt ved mitt arbeid er å følge opp medarbeiderne, slik at de når sine egne og teamets mål. Det siste halve året har jeg brukt COPC Transaction monitoring *COPC har til hensikt å vesentlig endre og forbedre viktige kjerneprosesser i Kundeservice, for å øke kundeopplevelse og salg, samt redusere kost. Endringene i prosessene skal også sikre kontinuerlig forbedring i prosessene

Det aller beste ved ved mitt arbeid er å se at mine medarbeidere oppnår mestring, og at jeg får gode tilbakemeldinger på det arbeidet jeg gjør
Konge arbeidsplass
Kundekonsulent (Tidligere ansatt) –  Gjøvik8 januar 2015
Som en kundebehandler hos Telenor Kundeservice så lærer du noe nytt hver dag, du har muligheten til å snakke med så mange forskjellige mennesker fra hele landet og hjelpe dem med å finne gode løsninger til deres problemer. Ledelsen på Telenor er helt fantastisk, her har du personer som virkelig vil se at nettopp du lykkes og gjør det de kan for å tilrettelegge dette for deg bare du har motivasjonen og ønsket til å lykkes. Det er et ungt miljø her.
5,0
Lærerikt, dyktige medarbeidere, uformelt miljo
Customer analyst and market researcher (Nåværende ansatt) –  Oslo, N0317 desember 2014
Gode kollegaer, som er faglig sterke og lette å spørre om hjelp. Operer i et marked som er under kontinuerlig utvikling, så man lærer nye ting hver bidige dag.
Fordeler
Kort vei fra Oslo sentrum
Ulemper
Dårlig infrastruktur rundt Oslo gjør arbeidsplassen noe utilgjengelig mht offentlig transport
Dyktige medarbeidere og fleksibel arbeidsgiver
CRM Developer / Contact Manager / Sales&Marketing (Tidligere ansatt) –  Fornebu24 november 2014
Dyktige medarbeidere og fleksibel arbeidsgiver
Stort firma med lange beslutningsveier
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 1Rapporter
Fantastiske kolleger
Leveransekonsulent (Tidligere ansatt) –  Bergen1 oktober 2014
Veldig rutinepreget. Man vet hva man skal starte på fra starten av dagen. Mange forskjellige oppgaver i løpet av en arbeidsuke.
Fordeler
Gratis mobil
Ulemper
Uoversiktlig mange oppgaver
Bra arbeidsmiljø
Kundeansvarlig 2, (Tidligere ansatt) –  Stavanger, N119 mars 2014
kjekke arbeids oppgaver i et hektisk miljø
litt gjennom trekk av folk da det var meget krevende å sitte på tlf hele dagen
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 2Rapporter
Large but personal workplace
Document Controller (Nåværende ansatt) –  Fornebu, J0528 februar 2014
Telenor Fornebu is a great place to work! It's got a great atmosphere and although it is a rather large complex, you will still feel as a part of it while working there.
Fordeler
Good lunch canteens, gym at work
Ulemper
Difficult to get hired, as they almost exclusively hire through HR companies
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4Nei 2Rapporter

Se flere Telenor anmeldelser

Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Telenor. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,2