Tønsberg kommune anmeldelser fra ansatte

Fant 3 anmeldelser som matchet søket Se alle 4 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
4,0
Veldig gøy men mye utfordring
Assistent (Nåværende ansatt) –  Tønsberg29 april 2016
Har lært mye om hvordan skoler arbeider, lærerens arbeid og ledelsen. Mest av alt har jeg lært mye om autisme, fordi jeg jobber sammen med 2 gutter som har autisme som går i 9 klasse. Mye utfordringer i hverdagen på jobb.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5Nei 1Rapporter
3,0
Omorganisering som ikke er ferdig ennå
Avdelingsleder (Nåværende ansatt) –  N0715 november 2014
Siden omorganiseringen begynte i 2012, har ikke alle fått de endelige arbeidsoppgavene/fordelingen.
Min arbeidsdag består av å sitte mye foran dataen, lese og besvare e-post, møteinnkallinger, kontakt med lege for brukerne og påse at alle ansatte vet hva de skal gjøre i løpet av dagen/kvelden.
Jeg har lært å være tydelig, fått lederopplæring, lært flere dataprogram, lage turnus og snakke i plenium.
Ledelsen er ikke helt på plass etter omorganiseringen.Ellers har jeg hatt en god, tydelig ,faglig sterk og kunnskapsrik leder.
Medarbeiderne mine er faglig oppdaterte, lojale og hjelpsomme.
Den vanskeligste delen av jobben min er å fortelle mine ansatte når det er nedskjæringer og når det går ut over dem.
Den mest underholdende delen av jobben min er å sitte sammen med mine ansatte og diskutere og komme frem til løsninger. Det er også interessant med samarbeidsmøter fra forskjellige samarbeidsparter.
Fordeler
Jobber selvstendig
Ulemper
Sammenslåing av flere boliger
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter

Se flere Tønsberg kommune anmeldelser

Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Tønsberg kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,0

4,0Arbeid/Personliv forhold
3,3Kompensasjon/Fordeler
4,0Jobbsikkerhet/Forskudd
3,8Lederskap
3,8Kultur

Tønsberg kommune anmeldelser etter jobbtittel

Tønsberg kommune anmeldelser etter sted