Tønsberg kommune

Tønsberg kommune anmeldelser fra ansatte

Jeg leker meg i alle steder jeg jobbet i og gledet og gleder meg hver dag til å dra på jobben.
Har lært mye om hvordan skoler arbeider, lærerens arbeid og ledelsen. Mest av alt har jeg lært mye om autisme, fordi jeg jobber sammen med 2 gutter som har autisme som går i 9 klasse. Mye utfordringer i hverdagen på jobb.
Siden omorganiseringen begynte i 2012, har ikke alle fått de endelige arbeidsoppgavene/fordelingen.
Min arbeidsdag består av å sitte mye foran dataen, lese og besvare e-post, møteinnkallinger, kontakt med lege for brukerne og påse at alle ansatte vet hva de skal gjøre i løpet av dagen/kvelden.

Jeg har lært å være tydelig, fått lederopplæring, lært flere dataprogram, lage turnus og snakke i plenium.

Ledelsen er ikke helt på plass etter omorganiseringen.Ellers har jeg hatt en god, tydelig ,faglig sterk og kunnskapsrik leder.

Medarbeiderne mine er faglig oppdaterte, lojale og hjelpsomme.

Den vanskeligste delen av jobben min er å fortelle mine ansatte når det er nedskjæringer og når det går ut over dem.

Den mest underholdende delen av jobben min er å sitte sammen med mine ansatte og diskutere og komme frem til løsninger. Det er også interessant med samarbeidsmøter fra forskjellige samarbeidsparter.
Fordeler
Jobber selvstendig
Ulemper
Sammenslåing av flere boliger
Se flere anmeldelser om Tønsberg kommune
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Tønsberg kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.3
3.8
3.8
Tønsberg kommune anmeldelser etter jobbtittel
Tønsberg kommune anmeldelser etter sted