Knapp for avspilling av YouTube-video
Storm Group

Storm Group anmeldelser fra ansatte

Bra
Om du ønsker å få erfaring med salg og ikke har det fra før er Storm en grei plass å starte. Du for erfaring med ledelse, budsjett, resultat og mål. Du for god opplæring i hvordan du skal snakke med kundene, hvordan du closer kunder til at du for salg. Når du har lært deg systemene for salg, ser du at dine salgsresultater går som en lek, og det er gøy! Om du for target hver uke og mer, altså index 150 eller 200, kan du tjene mye penger! Samtidig selger du humanitære produkt til kunden, så det er en god sak! Utenom om dette vil jeg si at du må tåle litt motgang, alle kunder sier ikke JA, men alle kunder er hyggelige! Du bør ellers ha en god motorikk, være sosial utatvent, ha gode kommunikasjonsferdigheter, godt humør og ikke taleproblemer siden du bruker stemmen hele tiden :)
Fordeler
Tjener penger
Ulemper
Må levere salg
Teamleder.
Jeg fikk jobb som Teamleder. Lovet lønn som skulle opprettholde meg og familien. Flrst ble jeg sendt til bergen med 8 ukjente mennesker. Hvoav ingen visste at jeg skulle være teamleder. For det jeg ble lovt var ikke sant. Ble sykemeldt. Ble oppsagt mens sønnen min lå på sykehus fordi jeg ikke møtte opp til telefon konferanse. Måtte gjennom 13 uker med karantene pga NAV. Ergo jeg ble helt ruinert av denne jobben. Mistet leiligheten. Mistet kjæresten. Stay away.
Do not apply for a job with them
They will give a job to anyone who applies for it. Interview is simple. However it's sales based and if you don't get the sales they expect of you which I think was at least two per day including weekends they will ask you to resign. That might sound easy but I was selling a charity for which the customer receives nothing. Totally unorganised and unprofessional from the top to the bottom. Don't even bother applying for a job with them
Lærte mye!
Jeg elsket å jobbe og lærte utrolig mye! Møtet mange nye mennesker gjennom jobben!
Se flere anmeldelser om Storm Group
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Storm Group. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.6
3.4