Stavanger Kommune

Stavanger Kommune anmeldelser fra ansatte i Stavanger

jobb kulturen var ikke gøy
pasientene og sjefen var flotte, jobb kulturen og hierarkiet var ikke gøy.
Productive and fun workplace
Productive and fun workplace. Most of the people who work there are nice people the last time I remember. You will get all the help you need if you start as an Apprentice as I did.
Gøy arbeids plass
Ønsker og jobbe i bolig med autister medelever turnus
Flott arbeidsmiljø
Starter dagen med en kopp med kaffe og god morgen fra alle på arbeides plassen. Fått lært alt som en skulle fått lære, inkludert hms og planer for bedriftens fremtid. Ledelsen er forståelsesfull og hører på deg, respekterer deg og hører på forslag. Dagene var aldri like og en lærte noe nytt nesten hver dag.
Fordeler
Flextid, Kantine i nærheten, Velge når du har lyst å ta pause
Fantastisk arbetsplats
God ledning, fantastiska kolleger, fin miljö.
Enkelt å få ett schema som passar ens livssituation.
Å jobbe ved Stokka sykehjem har gitt meg enorm tro på at vi kan behandle/hjelpe våre eldre med respekt og at de kan få en verdig avslutning av livet.
Møter opp i godt humør og syns at jobben er viktig. Jeg har lært at tålmodighet er en dyd. God kontakt med ledelsen og fornøyd med tilbakemeldingene de gir. De ansatte gjør en fantastiske jobb og det er en fornøyelse og jobbe i lag med de. Det værste med jobben er å se når de ansatte ikke har muligheter til å ha mer sosial kontakt med pasientene pga for lite ansatte og til tider enormt tids/arbeidspress
Fordeler
Å få lov til å oppleve de glade ansiktene til pasientene når noen har sosial tid til de
Ulemper
At jeg ikke fikk fast jobbder, da jeg ikke har fagbrev
grei og hyggelig arbeidsplass dårlig lønn
grei å hyggelige folk her. liker meg godt, miljøet er bra og det er en sikker arbeidsplass.
Fordeler
lunsj
Ulemper
lav lønn
Spennende, motiverende og flott arbeidsplass. Høyt arbeidstempo, dyktige medarbeidere og varierte og meningsfylte arbeidsoppgaver.
Stor variasjon og bredde i arbeidsoppgaver. Meget gode medarbeidere. Godt arbeidsmiljø og gode arbeidsbetingelser.
Fordeler
Meningsfylte og spennende arbeidsoppgaver.
Ulemper
Til tider stor belastning ved minimumsbemanning.
Stavanger kommune er et faglig godt arbeidssted. Innehar høy kompetanse, gode rutiner, godt arbeidsmiljø. Ved Stavanger kommune sine helse,- omsorg og sosialtjenester er det stor variasjon og bredde i arbeidsoppgaver og ansvarsområder med gode muligheter for personlig utvikling og faglig kompetanse.
Fordeler
Godt arbeidsmiljø, meningsfylte arbeidsoppgaver, ansvar og påvirkningsmuligheter og gode opplæringsvilkår.
Ulemper
Til tider stor belastning ved minimumsbemanning.
Produktiv og gøy arbeidsplass
Det finnes ikke et fasitsvar om en typisk dag på jobben, fordi alle dager er forskjellige.

Jeg har lært ekstremt mye, som foreksempel det å lese personer og deres behov ut i fra kroppsspråk, stelle vanskelighetsstilte og sammarbeide om forskjellige oppgaver i huset.
Fordeler
Bli kjent med handikappede og lære av dem
Ulemper
ingen ulemper
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Stavanger Kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.6
4.1