Stavanger Kommune

4,1Balanse mellom jobb og fritid

Fant 19 anmeldelser som matchet søketSe alle 21 anmeldelser

Gøy og givende

Givende - læreriktFaglig påfyll. Ingen like dager

Allsidig og gode dedikerte medarbeider

Til å være en offentlig bedrift veldig medarbeider fokus og stort spenn i varierte arbeidsoppgaver.Løsningsorientert oppgavefokusert

Fordeler

Hjem jobb hjem billett

Fellesskapsfølelse med mulighet for personlig utvikling.

Stavanger Kommune som arbeidsgiver har gitt meg muligheten til å arbeide med det jeg er flink til og lagt forholdene tilrette for personlig utvikling. Varmt og inkluderende.

Fordeler

Gode kurs og seminarer

Ulemper

Lønn?

Jobb i Stavanger kommune

Beste arbeidsplassen jeg har hatt! Savner virkelig stokka barnehage. Flinke folk på jåttå også. Profesjonelle, faglig sterke, ansatte blir synlige og blir hørt.Kommer aldri til å glemme alt dere har lært meg i stokka. For en magisk plass! Heldige barn og ansatte som går der.

Fordeler

God ledelse, faglig kompetanse, utviklingsarbeid, veiledning og endringskompetanse, gode kollegaer, stabil arbeidsplass, gode åpningstider

Godtnok

Å jobbe aom Nattevakt er Dårlig for helsen , alene på jobb, ikke lære rikt ,

Fordeler

Kjekt å snakke med ungdommer

Ulemper

Kjedelig å jobbe natt

Productive and fun workplace

Productive and fun workplace. Most of the people who work there are nice people the last time I remember. You will get all the help you need if you start as an Apprentice as I did.

Kjekk arbeidsplass men meget stressende

Jobbet på sykehjem der jeg hadde ønsket der var mer fokus på å hjelpe og tilrettelegge for pasientene og mer fagarbeidere i arbeidet.

jobb kulturen var ikke gøy

pasientene og sjefen var flotte, jobb kulturen og hierarkiet var ikke gøy.

lærte mye og fikk masse erfaring

utviklet meg mye i løpet av den tiden jeg var der.

Gøy arbeids plass

Ønsker og jobbe i bolig med autister medelever turnus

fantastico!

possibilita`di lavorare secondo le proprie esigenze, il urno notturno non e`mai obbligatorio, da contratto solo 2 turni.Possibilita`di lavorare extra con ottima retribuzione oraria

Fordeler

abbonamento mezzi e1 pasto giornaliero+ caffe`e te tutto il giorno

Ulemper

nessuno

Flott arbeidsmiljø

Starter dagen med en kopp med kaffe og god morgen fra alle på arbeides plassen. Fått lært alt som en skulle fått lære, inkludert hms og planer for bedriftens fremtid. Ledelsen er forståelsesfull og hører på deg, respekterer deg og hører på forslag. Dagene var aldri like og en lærte noe nytt nesten hver dag.

Fordeler

Flextid, Kantine i nærheten, Velge når du har lyst å ta pause

Fantastisk arbetsplats

God ledning, fantastiska kolleger, fin miljö. Enkelt å få ett schema som passar ens livssituation.

Stavanger kommune

Hei Jeg heter kamaljit kaur virk og kommer jeg fra India. Jeg er sykepleier fra india og godkjenning som helsefagarbeider i Norge. Nå jeg jobber i Stavanger kommune. Jeg har nesten 5 år erfaring som hjelpepleier og BPA i Norge. Jeg jobbet 1år i Oslo Sykehjem Jeg lyst å bytte jobb derfor jeg søker ny jobb i Sandnes og Stavanger kommune Mvh Kamal

Fordeler

Nei

Å jobbe ved Stokka sykehjem har gitt meg enorm tro på at vi kan behandle/hjelpe våre eldre med respekt og at de kan få en verdig avslutning av livet.

Møter opp i godt humør og syns at jobben er viktig. Jeg har lært at tålmodighet er en dyd. God kontakt med ledelsen og fornøyd med tilbakemeldingene de gir. De ansatte gjør en fantastiske jobb og det er en fornøyelse og jobbe i lag med de. Det værste med jobben er å se når de ansatte ikke har muligheter til å ha mer sosial kontakt med pasientene pga for lite ansatte og til tider enormt tids/arbeidspress

Fordeler

Å få lov til å oppleve de glade ansiktene til pasientene når noen har sosial tid til de

Ulemper

At jeg ikke fikk fast jobbder, da jeg ikke har fagbrev

grei og hyggelig arbeidsplass dårlig lønn

grei å hyggelige folk her. liker meg godt, miljøet er bra og det er en sikker arbeidsplass.

Fordeler

lunsj

Ulemper

lav lønn

Spennende, motiverende og flott arbeidsplass. Høyt arbeidstempo, dyktige medarbeidere og varierte og meningsfylte arbeidsoppgaver.

Stor variasjon og bredde i arbeidsoppgaver. Meget gode medarbeidere. Godt arbeidsmiljø og gode arbeidsbetingelser.

Fordeler

Meningsfylte og spennende arbeidsoppgaver.

Ulemper

Til tider stor belastning ved minimumsbemanning.

Stavanger kommune er et faglig godt arbeidssted. Innehar høy kompetanse, gode rutiner, godt arbeidsmiljø. Ved Stavanger kommune sine helse,- omsorg og sosialtjenester er det stor variasjon og bredde i arbeidsoppgaver og ansvarsområder med gode muligheter for personlig utvikling og faglig kompetanse.

Fordeler

Godt arbeidsmiljø, meningsfylte arbeidsoppgaver, ansvar og påvirkningsmuligheter og gode opplæringsvilkår.

Ulemper

Til tider stor belastning ved minimumsbemanning.

Produktiv og gøy arbeidsplass

Det finnes ikke et fasitsvar om en typisk dag på jobben, fordi alle dager er forskjellige. Jeg har lært ekstremt mye, som foreksempel det å lese personer og deres behov ut i fra kroppsspråk, stelle vanskelighetsstilte og sammarbeide om forskjellige oppgaver i huset.

Fordeler

Bli kjent med handikappede og lære av dem

Ulemper

ingen ulemper

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Stavanger Kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4,1 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
4,0 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler