logo av Sodexo
Sodexo

Sodexo anmeldelser fra ansatte

3.6Balanse mellom jobb og fritid

Fant 15 anmeldelser som matchet søketSe alle 17,077 anmeldelser

Jeg er interessert i jobb

Jeg bor alene Jeg har ingen familie, situasjonen er vanskelig for meg Jeg er en snill mann og ærlig også jeg er rolig jeg snakker norsk bra mvh Mohsen Bapiri

Job over all

I have meet some amazing people and I enjoy doing my job making workers feel at home , but there was a site that village manager was so nasty I had to leave that site

Fordeler

Meeting new people

Ulemper

Horrible manager

Buen ambiente laboral

Sodexo siempre me aparecido una muy buena empresa no e tenido la oportunidad de lalaborar en ella pero me gustaría perteneserasuempresa es una empresa responsable amable con sus colaboradores

Gode kollega, dårlig ledelseskultur ut til regionene.

Gode kollega og greit arbeidsmiljø lokalt,Hovedkontor med ledelse er i Oslo, gjør det til tider tungt å jobbe i regionene. Lange beslutnings linjer som er tidkrevende og til tider "humpete".

Fordeler

Har noen personalavtaler i vest, men de flest er for ansatte i øst.

Ulemper

Til tider meget hektiske dager og ledelse som ikke er tilstede

fint arbeidsplass

Jeg har lært mye av jobben som service møterom og bestilling, matlaging, varepåfylling.

Fordeler

Ulemper

lang fra hjemme.

Yo etrabajado y para mi es una enpresa muy buena y responsable con sus trabajadores yo encantada volveria a trabajar porque es una enpresa extraordi

Es buena responsable esta enpresa no discriminación a nade le data trabajo a toda las persona un buen trato no tengo nada que desir porque yo con mucho gusto volvería a trabajar

Sodexo

Har vart veldig trived med de firmaer som har jobbet med

Fordeler

Frokost og lunsj

Ulemper

Ingenting

En brukbar jobb med ufattelig dårlig ledelse

I henhold til flyrenhold på Sodexo AS er ledelsen, håndtering av situasjoner og mangel på forståelse og oppfølging av de ansattes ønsker og frustrasjoner noe av det som har skapt mye demotivasjon og mangel på trivsel på jobb. I tillegg til at man skal ha en ledelse som vanvligvis vurderer det meste veldig "firkantet", skal det veldig mye til for å kunne slå gjennom med sine synspunkter eller i det hele tatt bli hørt. Dette er noe som har rammet mange ansatte i flere år og er noe som ikke ser ut til å ville endre seg med det første heller. Noe man lærer av et slikt type miljø er at ledelseskurs/lederutdanninger er undervurdert og at man ikke skal forveksle en lederstilling med en sjef med mye autoritet og manglende karisma/positiv innflytelse. Synd at en arbeidsplass som dette skal bli så dårlig likt pga noe som elementært som ledelse og ta vare på ansatte. Disse burde virkelig lære seg å ta kritikk for eget arbeid. FLAUT!

Fordeler

Rabatter og god timeslønn

Ulemper

Ledelse, system, dårlig oppfølging

Hygelig , positiv . Arbeid plass

Jeg synes at det er hygelig ansetter , og bra lederen som hjulpet meg for å lære alle kantina arbeid

Fordeler

Gratis lunsj

Ulemper

Ingen

Gøy arbeideplass

I need full job. I can work in kantine, clearning, cooking, butikk

Fordeler

30 minute til lunsj

Ulemper

Korte pause

Jobber hos Sodexo

Se flere jobber

Produktivt og gøy arbeidsplass

Vanlig daglig renhold av forskjellige steder, boliger Har lårt å vaske fort og effektivt, hjelpe til kollegene Lederen var positiv, pratsom og hjelpende Det er vanskelig bare å ikke ha noe prat, ikke sosial jobb. Man kan ikke utvikle seg. Pauser er mest underholdende fordi man kan snakke med ande ansatter.

Spennende, trygg og god arbeidsplass

Er du glad i folk og er interessert i å jobbe lange intensive dager er dette en livsstil for de fleste.

Fordeler

Mange typer mennesker, enkel jobb, god lønn og lang fritid.

Ulemper

Lange jobbøkter og dager, veldig tett innpå folk av å til.

Spennende, lærerik og hektisk

Planlegging og organisering av arbeidsdagen er kjempeviktig. Sammen med medarbeiderne er det viktig at vi kommuniserer med hverandre. Alle får være med å diskutere. Vi får en bedre og lettere hverdag sammen. Det er ikke feil å spørre om hjelp hvis man står fast! Det har jeg lært meg. Ledelse skal være en viktig informatør for oss, mange ganger er den mindre bra. Den vanskligste delen av en jobb er at jeg mange ganger krever mer av meg selv enn andre gjør. Underholdene delen er når vi jobber i team. Da går jobben som en dans.

Fordeler

God mat som koster lite

Ulemper

Ofte nytt personal

hektisk, bra miljø, kontraktjobb

Har jobbet her i snart 6 år som stedfortredende leder, har lært masse om kantinedrift både bak på kontoret og "ute i felten". Dette er i Oslo kommune og kontrakten til mitt firma må dessverre legges ut på anbud og jeg kan risikere å stå uten jobb allerede i juni-2016.

Fordeler

Arbeidstid 07-15, gode kollegaer

Ulemper

Svært høyt tempo, fysisk slitasje

Trivelig miljø

Tilberedning av lunsj for ca. 100 personer. Dette var både varm og kald mat. Planlegging var avgjørende for å få alt ferdig i tid. I og med at jeg drev denne kantinen alene var ikke min nærmeste leder så mye tilstede. Det vanskeligste med jobben var at det var for liten tid til å uføre alle arbeidsoppgaver som bestilling av varer, matlaging, renhold, IK-matrutiner osv. Måtte gjøre en del arbeidsoppgaver hjemme på kveldstid (regnskap, månedsoppgjør, rapporteringer) Svært trivelige gjester i kantinen, mye godt humør, gode tilbakemeldinger.

Fordeler

Gratis lunsj, selvstendig i utføreslen av arbeidet

Ulemper

For mye arbeid for en person - arbeidstid
Se flere anmeldelser om Sodexo

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Sodexo. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.7

Basert på 17,077 anmeldelser