Ski kommune

Ski kommune anmeldelser fra ansatte

Viser alle 5 anmeldelser
Gøy arbeidsplass
Trives veldig godt, og syntes det er fint å ha muligheten til å komme tilbake. Det har vært lærerrikt og jeg har lært mye om meg selv, både i selve jobben, men også om å være en del av en slik arbeidskultur.
En fin arbeidsplass
Fint å jobbe i ski kommune, men ønsker nye utfordringer i jobb samt kortere vei til jobb
Produktiv
Jobbe i Ski kommune larte meg hvor mye jeg er heldig jeg var støttekontakt og jeg hadde to nydelig venn og vi var ute og gåt på turer, kino.
Fordeler
Å ha Gøy
Ulemper
dårlig inntekt
Fin arbeidsplass
Et sted jeg trives å være.
Aldri en kjedelig dag.

Skjer noe forskjellig hver gang
Hvordan lære arbeidsområdet til en kommune samt å kommunisere dette utad
Mange tror og generaliserer at det å arbeide i en kommune er tørt, kjedelig, gammaldags, lite givende, og rutinepreget. Dette er feil. Gjennom å arbeide sentralt i en kommune er faktisk en øyneåpner. Kommuneansatte er faktisk service-minded og imøtekommende mot publikum. Jeg har erfart at de er høyt utdannede og meget fleksible når det gjelder. 'Det er alltid en utvei' er vel mottoet her.

Selv om det står f.eks. åpningstider på deres hjemmesider innen de forskjellige fagfelt som f.eks Byggesaker er åpent mandager, tirsdager og fredager mellom 09:00 - 14:00 er det alltid en liten luring eller to som kan hjelpe utenom disse merkede tider, og de finnes på kommunens Servicetorg som er første instans til assistanse fra publikum. De hjelper så godt de kan og mer enn det. De vet hvem som er på kontoret og hvem som sitter på kunnskapen.
Fordeler
godt arbeidsmiljø
Ulemper
lønn
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Ski kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.5
3.3
3.8
Ski kommune anmeldelser etter sted