Securitas anmeldelse

Store muligheter for den rette personen.

7 mars 2018
Det er mange ulike arbeidsoppgaver man får som vekter. Det varierer fra selvstendig isolert arbeid til møte med kunden/brukeren. Dette er en meget givene jobb for de som er fleksible og kan jobbe "til alle døgnets tider", hvis man kan det er dette og anbefale.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Ingen
Similar reviews
25 juni 2020
Personlig har jeg en god leder for min avdeling, men vet av erfaring samt hører fra kollegaer at det er mye giftige ledere i Securitas. Har trivdes ganske godt de siste 5 årene, men har den siste tiden av flere grunner mista troa på bedriften.
I andre avdeling hører jeg om flere tilfeller hvor ledere lager størst mulig avstand fra dem selv og «dritten» på bunn.

Ledere som lover, lyger og truer ansatte for å få de på jobb.
Fordeler
Som jeg benytter: 14% rabatt sats.
Ulemper
Ledelse
20 april 2020
Selve jobben er givende å meningsfull.
Selve ledelsen (Trondheims regionen Sør) Giftig.

Begrunnelse: De tar ikke vare på sine ansatte, dette kan jeg og mange understreke her i denne regionen. De tar deg inn på tjenestesamtale for hver minste ting, der de angriper deg. Jeg selv ble faktisk indirekte truet av sjefen min for "ekstra oppdrag" sammen med tillitsvalgt.

"Sjefene" ringer deg midt på natten å ber deg om å ha på deg klær å dra til den og den lokasjonen for jobb (ukedagene/også i helgene). Men når jeg ringte de midt på natten for å varsle fra om viktige ting får jeg kjeft, selv om jeg fikk beskjed om å ringe til de uansett tid.

Barnslig oppførsel på ledelsen, gjør du en liten feil som f.eks å ringe til de midt på natten blir du "upopulær" en liten periode. Dvs, at de velger å ikke ringe deg for jobb når de ellers ville.

Baksnakker sine ansatte "Vektere", flere av kollegene mine har tatt ledelsen i å faktisk gjøre narr av sine vektere. Helt ufattelig.

Oppsummering:

Det er faktisk et ganske ille miljø bla, ledelsen i Sør, noe som jeg ønsker hadde blitt gransket av arbeidstilsynet. Alle de jeg kjenner som har sluttet i Securitas for Sør-T, har beskrevet at det er ille arbeidsmiljø. Å de ønsker faktisk å kaste opp når de går inn døren til hovedkvarteret i Sør-Trøndelag der de holdet til. Ingen av de jeg har snakket med ønsker å anbefale dette som arb, plass. Ikke engang jeg ønsker å anbefale denne plassen.

For en som aldri har hatt en skikkelig jobb før, skal gå gjennom dette. Er svært uheldig, å jeg ønsker ingen dette. Håper du velger en annen jobb enn
 - mer...
15 april 2020
Flott miljø, hyggelige kolleger og varierende arbeidsoppgave
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Securitas. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.3
Basert på 19,812 anmeldelser