Securitas anmeldelse

Securitas er et seriøst selskap som driver vakthold.

8 oktober 2014
Veldig bra forhold mellom kollegaer, og et godt arbeidsmiljø. Kan til tider være mye stress og mange arbeidsoppgaver. Man lærer å roe ned situasjoner når det oppstår bråk for eks. på tog og busstasjoner ved stengetid. Være årvåken når man sjekker et objekt, så man kan oppdage inbruddsforsøk, åpne dører og vinduer.
Similar reviews
20 april 2020
Same role
Selve jobben er givende å meningsfull.
Selve ledelsen (Trondheims regionen Sør) Giftig.

Begrunnelse: De tar ikke vare på sine ansatte, dette kan jeg og mange understreke her i denne regionen. De tar deg inn på tjenestesamtale for hver minste ting, der de angriper deg. Jeg selv ble faktisk indirekte truet av sjefen min for "ekstra oppdrag" sammen med tillitsvalgt.

"Sjefene" ringer deg midt på natten å ber deg om å ha på deg klær å dra til den og den lokasjonen for jobb (ukedagene/også i helgene). Men når jeg ringte de midt på natten for å varsle fra om viktige ting får jeg kjeft, selv om jeg fikk beskjed om å ringe til de uansett tid.

Barnslig oppførsel på ledelsen, gjør du en liten feil som f.eks å ringe til de midt på natten blir du "upopulær" en liten periode. Dvs, at de velger å ikke ringe deg for jobb når de ellers ville.

Baksnakker sine ansatte "Vektere", flere av kollegene mine har tatt ledelsen i å faktisk gjøre narr av sine vektere. Helt ufattelig.

Oppsummering:

Det er faktisk et ganske ille miljø bla, ledelsen i Sør, noe som jeg ønsker hadde blitt gransket av arbeidstilsynet. Alle de jeg kjenner som har sluttet i Securitas for Sør-T, har beskrevet at det er ille arbeidsmiljø. Å de ønsker faktisk å kaste opp når de går inn døren til hovedkvarteret i Sør-Trøndelag der de holdet til. Ingen av de jeg har snakket med ønsker å anbefale dette som arb, plass. Ikke engang jeg ønsker å anbefale denne plassen.

For en som aldri har hatt en skikkelig jobb før, skal gå gjennom dette. Er svært uheldig, å jeg ønsker ingen dette. Håper du velger en annen jobb enn
 - mer...
15 april 2020
Same role
Flott miljø, hyggelige kolleger og varierende arbeidsoppgave
19 januar 2015
Same location
Jobbsikkerheten er bra, trivelige kolleger. Ledelsen trenger lederkurs
Fordeler
Betalt lunsjpause
Ulemper
Dårlig ledelse
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Securitas. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.3
Basert på 19,817 anmeldelser