Anmeldelser om Lederskap fra ansatte hos Securitas

Se alle 20,413 anmeldelser
Man er mye ensom. Hører sjeldent fra ledelsen kun vis man har gjort noe galt, eller dem trenger å få dekket opp en vakt.Dårlig betalt jobb og lite takknemlighet. Dårlig lønn i forhold til ansvar man har.Men man får også gode vekter kollegaer.
Fordeler
Gode vekter kollegaer
Ulemper
Korte pauser
Personlig har jeg en god leder for min avdeling, men vet av erfaring samt hører fra kollegaer at det er mye giftige ledere i Securitas. Har trivdes ganske godt de siste 5 årene, men har den siste tiden av flere grunner mista troa på bedriften. I andre avdeling hører jeg om flere tilfeller hvor ledere lager størst mulig avstand fra dem selv og «dritten» på bunn. Ledere som lover, lyger og truer ansatte for å få de på jobb.
Fordeler
Som jeg benytter: 14% rabatt sats.
Ulemper
Ledelse
Selve jobben er givende å meningsfull. Selve ledelsen (Trondheims regionen Sør) Giftig. Begrunnelse: De tar ikke vare på sine ansatte, dette kan jeg og mange understreke her i denne regionen. De tar deg inn på tjenestesamtale for hver minste ting, der de angriper deg. Jeg selv ble faktisk indirekte truet av sjefen min for "ekstra oppdrag" sammen med tillitsvalgt. "Sjefene" ringer deg midt på natten å ber deg om å ha på deg klær å dra til den og den lokasjonen for jobb (ukedagene/også i helgene). Men når jeg ringte de midt på natten for å varsle fra om viktige ting får jeg kjeft, selv om jeg fikk beskjed om å ringe til de uansett tid. Barnslig oppførsel på ledelsen, gjør du en liten feil som f.eks å ringe til de midt på natten blir du "upopulær" en liten periode. Dvs, at de velger å ikke ringe deg for jobb når de ellers ville. Baksnakker sine ansatte "Vektere", flere av kollegene mine har tatt ledelsen i å faktisk gjøre narr av sine vektere. Helt ufattelig. Oppsummering: Det er faktisk et ganske ille miljø bla, ledelsen i Sør, noe som jeg ønsker hadde blitt gransket av arbeidstilsynet. Alle de jeg kjenner som har sluttet i Securitas for Sør-T, har beskrevet at det er ille arbeidsmiljø. Å de ønsker faktisk å kaste opp når de går inn døren til hovedkvarteret i Sør-Trøndelag der de holdet til. Ingen av de jeg har snakket med ønsker å anbefale dette som arb, plass. Ikke engang jeg ønsker å anbefale denne plassen. For en som aldri har hatt en skikkelig jobb før, skal gå gjennom dette. Er svært uheldig, å jeg ønsker ingen dette. Håper du velger en annen jobb enn - mer...
Om man er plassert ute som vekter hos kunde alene i dette firmaet så er man virkelig ensom. Det er lite eller ingen kontakt fra ledernivå og man får kun henvendelser om noe er galt. Det skal mye til å bli inkludert i bedriften også. Det er mye mas på telefon om å jobbe ekstra og lite interesse å spore fra ledelsen mtp hvordan man trives osv. Det benyttes deltidskontrakter i utstrakt omfang. Heltid er relativt vanskelig å få. Det er et tankekors at timelønn for en vekter er 185 kr pr time med tanke på såpass mye ansvar man får. Det positive er at lønnen kommer når den skal, man er selvstendig og blir sjeldent mast på. Det er og endel fleksibilitet mtp arbeidstider og steder. Lite kurs og selvutvikling. Men mulig å søke nye stillinger internt.
Man føler at man gjør en forskjell og gir en trygghet til kunder og med ansatte
Flott arbeidsplass, faglig utvikling, flott ledelse, sikker arbeidsgiver, gode lønnsbetingelser,gode ansattgoder
Fordeler
Jobbe når du ønsker det
Ulemper
Ingen
Bra samhold, gode ledere og lærer å bli kjent med forskjellige type mennesker
Startet stort sett dagen men å kjøre post for bedrifter med avtale, så områdekontroll, 1 times stasjonsvakt på Nav Moss, mens alt dette foregikk så kom det også alarmer jeg måtte rykke ut på. Den mest underholdende delen av jobben var Alarm Utrykning, fordi man visste aldri hva man ville møte på.
Fordeler
Var en del bedrifts goder.
Ulemper
Til tider vanskelig med pause, Mye overtid.
No hay nada más que decir. Entras aquí con orgullo, pensando que has entrado en una empresa reconocida y que es tu vocación, pero solo es fachada, mentiras, ruina, contratos de obra y servicio toda la vida, no cotizas, no ahorras, no te valoran, te prestan un coche con logotipo de Securitas y un bonito uniforme y cada vez que miras tu cartilla al final de mes, sueñas con largarte de allí. Te acaba consumiendo el malestar. Empleo de paso. O para chavales que no tienen ni estudios ni dinero. Se aprovechan de su situación y edad. Si se queda está perdido. Solo los incapaces se quedan aquí. No hay ascensos es otra mentira más. Tanto los jefes de la empresa cliente como los empleados de seguridad de otras empresas lo saben pero el silencio se adueña de todos. Publicidad engañosa. Empleo de compañeros con dientes e incompetentes. Sin cultura. Sin información. Todo el mundo se limpia las manos. Huya de aquí usted que puede, se lo digo por su bien. Yo jamás esperaba esto.
Fordeler
Uniforme.
Ulemper
Tampoco hay descanso. Reze para que le toque en un buen sitio, aunque lo dudo.
en av de beste arbeidssteder som finnes.ledelse fortjener masse ros. jeg ble veldig fort glad i mine sjefer, kollega . . alt.
Buena empresa,buenos jefes ,no hay personas q uno pueda decir q es mala ,para nada ,,, es muy buena la empresa
Fordeler
Buena s relación
Ulemper
No oyen al empleado
Godt fornøyd med ledelse og arbeidskollegaer. Lært mye om behandling av mennesker og alarmsystemer.
Fordeler
Godt kollegaer
Ulemper
Nattearbeid
Dagsrutin med at gå runder på sentret, sjekke dörrar o löpe på larm. har fått bättre struktur och mer ledaregenskaper då jag var en av di som jobbet där längst. Helt underbara kolleger, gjorde at man såg fram emot at gå till jobbet. kan ikke sie vad som var vanskeligt direkt, det mesta blev rutin efter en viss tid så det är inget jag tänkte på. det mest underhållande var den sociala delen. prata med folk när man gick rundor.
Fordeler
Senter rabbatt. gratis parkering.
Ulemper
lite timmar.
Begynte som vekter, og endte som arbeidsleder. Var innom alle tjenestegrener. Vakt, alarm, verdier, eskorte.
Fordeler
kurs
En typisk dag på jobben krever nøyaktighet og konsentrasjon i forhold til å opprettholde rutiner, men samtidig fleksibilitet når det oppstår uventede situasjoner. Jeg har lært å samarbeide tett med svært ulike mennesker. Jeg har lært og lærer mye både i min funksjon som vaktleder, og i samarbeidet med ledelsen oppover i organisasjonen. Arbeider stort sett selvstendig, men lett å få tak i øverste leder ved behov. Gode kolleger med mye humor på arbeidsplassen frisker opp hverdagen. Den vanskeligste delen av jobben er når ulike tjenesteleverandører trekker i hver sin retning. Da må man prøve å finne et kompromiss. Den mest underholdende delen av jobben er når man jobber med kolleger som er opptatt av kvalitet, men som samtidig ikke tar seg selv for høytidelig og har humor og godt humør.
Fordeler
Man tar ikke jobben med seg hjem.
Ulemper
Jobber utendørs i all slags vær.
Ledelse hjelper ansatte hele veien under arbeidsforhold samt privat.
Fordeler
frihet
Ulemper
ingen pauser
Jobbsikkerheten er bra, trivelige kolleger. Ledelsen trenger lederkurs
Fordeler
Betalt lunsjpause
Ulemper
Dårlig ledelse
Veldig bra forhold mellom kollegaer, og et godt arbeidsmiljø. Kan til tider være mye stress og mange arbeidsoppgaver. Man lærer å roe ned situasjoner når det oppstår bråk for eks. på tog og busstasjoner ved stengetid. Være årvåken når man sjekker et objekt, så man kan oppdage inbruddsforsøk, åpne dører og vinduer.
Se flere anmeldelser om Securitas