Securitas anmeldelser fra ansatte i Oslo

Oslo6 anmeldelser
Se alle 19,953 anmeldelser
Fikk stort ansvar og følte jeg vokste på det. Ble også kamerat med en kollega på Vinmonopolets anlegg på Hasle(senere Arcus)
Flott miljø, hyggelige kolleger og varierende arbeidsoppgave
Om man er plassert ute som vekter hos kunde alene i dette firmaet så er man virkelig ensom. Det er lite eller ingen kontakt fra ledernivå og man får kun henvendelser om noe er galt. Det skal mye til å bli inkludert i bedriften også.
Det er mye mas på telefon om å jobbe ekstra og lite interesse å spore fra ledelsen mtp hvordan man trives osv. Det benyttes deltidskontrakter i utstrakt omfang. Heltid er relativt vanskelig å få.

Det er et tankekors at timelønn for en vekter er 185 kr pr time med tanke på såpass mye ansvar man får.

Det positive er at lønnen kommer når den skal, man er selvstendig og blir sjeldent mast på. Det er og endel fleksibilitet mtp arbeidstider og steder.

Lite kurs og selvutvikling. Men mulig å søke nye stillinger internt.
Jobbet på tidemanns tobakkfabrikk
jobbet som kvelds/ nattevakt
Begynte som vekter, og endte som arbeidsleder.
Var innom alle tjenestegrener.

Vakt, alarm, verdier, eskorte.
Fordeler
kurs
En typisk dag på jobben krever nøyaktighet og konsentrasjon i forhold til å opprettholde rutiner, men samtidig fleksibilitet når det oppstår uventede situasjoner. Jeg har lært å samarbeide tett med svært ulike mennesker. Jeg har lært og lærer mye både i min funksjon som vaktleder, og i samarbeidet med ledelsen oppover i organisasjonen. Arbeider stort sett selvstendig, men lett å få tak i øverste leder ved behov. Gode kolleger med mye humor på arbeidsplassen frisker opp hverdagen. Den vanskeligste delen av jobben er når ulike tjenesteleverandører trekker i hver sin retning. Da må man prøve å finne et kompromiss. Den mest underholdende delen av jobben er når man jobber med kolleger som er opptatt av kvalitet, men som samtidig ikke tar seg selv for høytidelig og har humor og godt humør.
Fordeler
Man tar ikke jobben med seg hjem.
Ulemper
Jobber utendørs i all slags vær.
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Securitas. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.3
Basert på 19,953 anmeldelser