Securitas anmeldelse

Flott arbeidsted

15 april 2020
Flott miljø, hyggelige kolleger og varierende arbeidsoppgave
Similar reviews
20 april 2020
Same role
Vekter (Nåværende ansatt) - Trondheim kommune
Selve jobben er givende å meningsfull.
Selve ledelsen (Trondheims regionen Sør) Giftig.

Begrunnelse: De tar ikke vare på sine ansatte, dette kan jeg og mange understreke her i denne regionen. De tar deg inn på tjenestesamtale for hver minste ting, der de angriper deg. Jeg selv ble faktisk indirekte truet av sjefen min for "ekstra oppdrag" sammen med tillitsvalgt.

"Sjefene" ringer deg midt på natten å ber deg om å ha på deg klær å dra til den og den lokasjonen for jobb (ukedagene/også i helgene). Men når jeg ringte de midt på natten for å varsle fra om viktige ting får jeg kjeft, selv om jeg fikk beskjed om å ringe til de uansett tid.

Barnslig oppførsel på ledelsen, gjør du en liten feil som f.eks å ringe til de midt på natten blir du "upopulær" en liten periode. Dvs, at de velger å ikke ringe deg for jobb når de ellers ville.

Baksnakker sine ansatte "Vektere", flere av kollegene mine har tatt ledelsen i å faktisk gjøre narr av sine vektere. Helt ufattelig.

Oppsummering:

Det er faktisk et ganske ille miljø bla, ledelsen i Sør, noe som jeg ønsker hadde blitt gransket av arbeidstilsynet. Alle de jeg kjenner som har sluttet i Securitas for Sør-T, har beskrevet at det er ille arbeidsmiljø. Å de ønsker faktisk å kaste opp når de går inn døren til hovedkvarteret i Sør-Trøndelag der de holdet til. Ingen av de jeg har snakket med ønsker å anbefale dette som arb, plass. Ikke engang jeg ønsker å anbefale denne plassen.

For en som aldri har hatt en skikkelig jobb før, skal gå gjennom dette. Er svært uheldig, å jeg ønsker ingen dette. Håper du velger en annen jobb enn
 - mer...
22 januar 2020
Same roleSame location
Vekter (Nåværende ansatt) - Oslo
Om man er plassert ute som vekter hos kunde alene i dette firmaet så er man virkelig ensom. Det er lite eller ingen kontakt fra ledernivå og man får kun henvendelser om noe er galt. Det skal mye til å bli inkludert i bedriften også.
Det er mye mas på telefon om å jobbe ekstra og lite interesse å spore fra ledelsen mtp hvordan man trives osv. Det benyttes deltidskontrakter i utstrakt omfang. Heltid er relativt vanskelig å få.

Det er et tankekors at timelønn for en vekter er 185 kr pr time med tanke på såpass mye ansvar man får.

Det positive er at lønnen kommer når den skal, man er selvstendig og blir sjeldent mast på. Det er og endel fleksibilitet mtp arbeidstider og steder.

Lite kurs og selvutvikling. Men mulig å søke nye stillinger internt.
6 februar 2020
Same location
Stasjonærvekter (Tidligere ansatt) - Oslo
Fikk stort ansvar og følte jeg vokste på det. Ble også kamerat med en kollega på Vinmonopolets anlegg på Hasle(senere Arcus)
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Securitas. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.3
Basert på 19,936 anmeldelser