Securitas anmeldelse

4 Euros la hora. Multiplique.

7 april 2018
No hay nada más que decir. Entras aquí con orgullo, pensando que has entrado en una empresa reconocida y que es tu vocación, pero solo es fachada, mentiras, ruina, contratos de obra y servicio toda la vida, no cotizas, no ahorras, no te valoran, te prestan un coche con logotipo de Securitas y un bonito uniforme y cada vez que miras tu cartilla al final de mes, sueñas con largarte de allí. Te acaba consumiendo el malestar. Empleo de paso. O para chavales que no tienen ni estudios ni dinero. Se aprovechan de su situación y edad. Si se queda está perdido. Solo los incapaces se quedan aquí. No hay ascensos es otra mentira más. Tanto los jefes de la empresa cliente como los empleados de seguridad de otras empresas lo saben pero el silencio se adueña de todos. Publicidad engañosa. Empleo de compañeros con dientes e incompetentes. Sin cultura. Sin información. Todo el mundo se limpia las manos. Huya de aquí usted que puede, se lo digo por su bien. Yo jamás esperaba esto.
Fordeler
Uniforme.
Ulemper
Tampoco hay descanso. Reze para que le toque en un buen sitio, aunque lo dudo.
2 august 2020
Jefe de Grupo conductor (Tidligere ansatt) - Lote 192
Es una empresa puntual en sus pagos y beneficios . Si cumple con los beneficios
25 juni 2020
Samme sted
Utrykningsvekter ofte med vaktlederavsvar (Nåværende ansatt) - Sørvestlandet
Personlig har jeg en god leder for min avdeling, men vet av erfaring samt hører fra kollegaer at det er mye giftige ledere i Securitas. Har trivdes ganske godt de siste 5 årene, men har den siste tiden av flere grunner mista troa på bedriften.
I andre avdeling hører jeg om flere tilfeller hvor ledere lager størst mulig avstand fra dem selv og «dritten» på bunn.

Ledere som lover, lyger og truer ansatte for å få de på jobb.
Fordeler
Som jeg benytter: 14% rabatt sats.
Ulemper
Ledelse
20 april 2020
Vekter (Nåværende ansatt) - Trondheim kommune
Selve jobben er givende å meningsfull.
Selve ledelsen (Trondheims regionen Sør) Giftig.

Begrunnelse: De tar ikke vare på sine ansatte, dette kan jeg og mange understreke her i denne regionen. De tar deg inn på tjenestesamtale for hver minste ting, der de angriper deg. Jeg selv ble faktisk indirekte truet av sjefen min for "ekstra oppdrag" sammen med tillitsvalgt.

"Sjefene" ringer deg midt på natten å ber deg om å ha på deg klær å dra til den og den lokasjonen for jobb (ukedagene/også i helgene). Men når jeg ringte de midt på natten for å varsle fra om viktige ting får jeg kjeft, selv om jeg fikk beskjed om å ringe til de uansett tid.

Barnslig oppførsel på ledelsen, gjør du en liten feil som f.eks å ringe til de midt på natten blir du "upopulær" en liten periode. Dvs, at de velger å ikke ringe deg for jobb når de ellers ville.

Baksnakker sine ansatte "Vektere", flere av kollegene mine har tatt ledelsen i å faktisk gjøre narr av sine vektere. Helt ufattelig.

Oppsummering:

Det er faktisk et ganske ille miljø bla, ledelsen i Sør, noe som jeg ønsker hadde blitt gransket av arbeidstilsynet. Alle de jeg kjenner som har sluttet i Securitas for Sør-T, har beskrevet at det er ille arbeidsmiljø. Å de ønsker faktisk å kaste opp når de går inn døren til hovedkvarteret i Sør-Trøndelag der de holdet til. Ingen av de jeg har snakket med ønsker å anbefale dette som arb, plass. Ikke engang jeg ønsker å anbefale denne plassen.

For en som aldri har hatt en skikkelig jobb før, skal gå gjennom dette. Er svært uheldig, å jeg ønsker ingen dette. Håper du velger en annen jobb enn
 - mer...