Securitas anmeldelser fra ansatte

Se alle 19,906 anmeldelser
Lærer noe for hver dag.
Mange gode arbeidskollegaer.

Ingen dager er lik.
Es una empresa puntual en sus pagos y beneficios . Si cumple con los beneficios
Personlig har jeg en god leder for min avdeling, men vet av erfaring samt hører fra kollegaer at det er mye giftige ledere i Securitas. Har trivdes ganske godt de siste 5 årene, men har den siste tiden av flere grunner mista troa på bedriften.
I andre avdeling hører jeg om flere tilfeller hvor ledere lager størst mulig avstand fra dem selv og «dritten» på bunn.

Ledere som lover, lyger og truer ansatte for å få de på jobb.
Fordeler
Som jeg benytter: 14% rabatt sats.
Ulemper
Ledelse
Selve jobben er givende å meningsfull.
Selve ledelsen (Trondheims regionen Sør) Giftig.

Begrunnelse: De tar ikke vare på sine ansatte, dette kan jeg og mange understreke her i denne regionen. De tar deg inn på tjenestesamtale for hver minste ting, der de angriper deg. Jeg selv ble faktisk indirekte truet av sjefen min for "ekstra oppdrag" sammen med tillitsvalgt.

"Sjefene" ringer deg midt på natten å ber deg om å ha på deg klær å dra til den og den lokasjonen for jobb (ukedagene/også i helgene). Men når jeg ringte de midt på natten for å varsle fra om viktige ting får jeg kjeft, selv om jeg fikk beskjed om å ringe til de uansett tid.

Barnslig oppførsel på ledelsen, gjør du en liten feil som f.eks å ringe til de midt på natten blir du "upopulær" en liten periode. Dvs, at de velger å ikke ringe deg for jobb når de ellers ville.

Baksnakker sine ansatte "Vektere", flere av kollegene mine har tatt ledelsen i å faktisk gjøre narr av sine vektere. Helt ufattelig.

Oppsummering:

Det er faktisk et ganske ille miljø bla, ledelsen i Sør, noe som jeg ønsker hadde blitt gransket av arbeidstilsynet. Alle de jeg kjenner som har sluttet i Securitas for Sør-T, har beskrevet at det er ille arbeidsmiljø. Å de ønsker faktisk å kaste opp når de går inn døren til hovedkvarteret i Sør-Trøndelag der de holdet til. Ingen av de jeg har snakket med ønsker å anbefale dette som arb, plass. Ikke engang jeg ønsker å anbefale denne plassen.

For en som aldri har hatt en skikkelig jobb før, skal gå gjennom dette. Er svært uheldig, å jeg ønsker ingen dette. Håper du velger en annen jobb enn
 - mer...
Flott miljø, hyggelige kolleger og varierende arbeidsoppgave
Fikk stort ansvar og følte jeg vokste på det. Ble også kamerat med en kollega på Vinmonopolets anlegg på Hasle(senere Arcus)
Om man er plassert ute som vekter hos kunde alene i dette firmaet så er man virkelig ensom. Det er lite eller ingen kontakt fra ledernivå og man får kun henvendelser om noe er galt. Det skal mye til å bli inkludert i bedriften også.
Det er mye mas på telefon om å jobbe ekstra og lite interesse å spore fra ledelsen mtp hvordan man trives osv. Det benyttes deltidskontrakter i utstrakt omfang. Heltid er relativt vanskelig å få.

Det er et tankekors at timelønn for en vekter er 185 kr pr time med tanke på såpass mye ansvar man får.

Det positive er at lønnen kommer når den skal, man er selvstendig og blir sjeldent mast på. Det er og endel fleksibilitet mtp arbeidstider og steder.

Lite kurs og selvutvikling. Men mulig å søke nye stillinger internt.
Man føler at man gjør en forskjell og gir en trygghet til kunder og med ansatte
Spennende og lærerikt. Masse forskjellige muligheter og tjenester.
Gode muligheter for personlig vekst.
Variert og litt spennende å kontrollere i butikker
Tidvis slitsomt sted, med vanskelige arbeidstider.
Jobbet på tidemanns tobakkfabrikk
jobbet som kvelds/ nattevakt
Flott arbeidsplass, faglig utvikling, flott ledelse, sikker arbeidsgiver, gode lønnsbetingelser,gode ansattgoder
Fordeler
Jobbe når du ønsker det
Ulemper
Ingen
Bra samhold, gode ledere og lærer å bli kjent med forskjellige type mennesker
Startet stort sett dagen men å kjøre post for bedrifter med avtale, så områdekontroll, 1 times stasjonsvakt på Nav Moss, mens alt dette foregikk så kom det også alarmer jeg måtte rykke ut på.

Den mest underholdende delen av jobben var Alarm Utrykning, fordi man visste aldri hva man ville møte på.
Fordeler
Var en del bedrifts goder.
Ulemper
Til tider vanskelig med pause, Mye overtid.
No hay nada más que decir. Entras aquí con orgullo, pensando que has entrado en una empresa reconocida y que es tu vocación, pero solo es fachada, mentiras, ruina, contratos de obra y servicio toda la vida, no cotizas, no ahorras, no te valoran, te prestan un coche con logotipo de Securitas y un bonito uniforme y cada vez que miras tu cartilla al final de mes, sueñas con largarte de allí. Te acaba consumiendo el malestar. Empleo de paso. O para chavales que no tienen ni estudios ni dinero. Se aprovechan de su situación y edad. Si se queda está perdido. Solo los incapaces se quedan aquí. No hay ascensos es otra mentira más. Tanto los jefes de la empresa cliente como los empleados de seguridad de otras empresas lo saben pero el silencio se adueña de todos. Publicidad engañosa. Empleo de compañeros con dientes e incompetentes. Sin cultura. Sin información. Todo el mundo se limpia las manos. Huya de aquí usted que puede, se lo digo por su bien. Yo jamás esperaba esto.
Fordeler
Uniforme.
Ulemper
Tampoco hay descanso. Reze para que le toque en un buen sitio, aunque lo dudo.
Det er mange ulike arbeidsoppgaver man får som vekter. Det varierer fra selvstendig isolert arbeid til møte med kunden/brukeren. Dette er en meget givene jobb for de som er fleksible og kan jobbe "til alle døgnets tider", hvis man kan det er dette og anbefale.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Ingen
en av de beste arbeidssteder som finnes.ledelse fortjener masse ros. jeg ble veldig fort glad i mine sjefer, kollega . . alt.
Buena empresa,buenos jefes ,no hay personas q uno pueda decir q es mala ,para nada ,,, es muy buena la empresa
Fordeler
Buena s relación
Ulemper
No oyen al empleado
Godt fornøyd med ledelse og arbeidskollegaer.
Lært mye om behandling av mennesker og alarmsystemer.
Fordeler
Godt kollegaer
Ulemper
Nattearbeid
Skiftarbeid som passet meg godt. Kjekke arbeidsoppgaver og kjekke kollegaer. Stadig nye muligheter til utvikling og kursing
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Securitas. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.3
Basert på 19,906 anmeldelser