Securitas
Skriv en anmeldelse

Securitas anmeldelser fra ansatte

3,1Balanse mellom jobb og fritid

Fant 44 anmeldelser som matchet søketSe alle 23 879 anmeldelser

Interessesant og givende, Trygghet for alle,

Topp lederteam på Hamar/Ridabu som jobbet bra sammen med både mobil, alarm og stasjonær. Aldri tull med lønn.

Et stort selskap med vann over hodet

Securitas er et enormt stort selskap som har falmet med tidene, og det begynner på topp! Ledelsen er mest bare opptatt av egen profitt, og ansettelseskulturen er tvilsom. Etter flere år i selskapet så orket jeg bare ikke lenger.

Anbefaler ikke

Et vekterfirma som i bunn og grunn gir blanke i deg som ansatt. Spist opp og spyttet ut når du er ferdig. Du får tildelt "0% kontrakter", slik at Securitas ledelsen kan gi og ta fra deg vakter slik som de ønsker. De kan også kombinere dette med å gi deg midlertidig kontrakt med 1-6 mnd varighet. Slik at du aldri vet sikkert om du har jobb 6 mnd fram i tid. Og selv om du kanskje har en jobb på papiret, så kan du risikere å få 0 timer. Jeg jobbet for dem før, et par mnd og fikk ikke jobbe mer, søkte jobb på nytt og var plutselig ikke egnet for tjeneste selv om jeg jeg har 5 års erfaring. 90% av alle kollegaene var høye i hatten og trodde de var politi. Pinlig.

Gøy arbeidsplass, varierte oppgaver.

Konstruktive å hyggelige kolleger. Store muligheter for personlig utvikling.

Pésimo lugar de trabajo

R. H quiere hacer lo que le da la gana poniéndote en contra del cliente siendo tu el afectado

Fordeler

Ninguno

Ulemper

Todo

Ganske horribelt opplegg.

Securitas er et vekterfirma som i bunn og grunn gir blanke i deg som ansatt. Og selv om du kommer til å ha kjempehyggelige kollegaer, spennende arbeidsoppgaver og varierte dager så er du på slutten av dagen "en ressurs" som kommer til å bli brukt og misbrukt. Spist opp og spyttet ut når du er ferdig. Du kan oppleve å få tildelt "0% kontrakter", slik at Securitas ledelsen kan gi og ta fra deg vakter slik som de ønsker. De kan også kombinere dette med å gi deg midlertidig kontrakt med 1-6 mnd varighet. Slik at du aldri vet sikkert om du har jobb 6 mnd fram i tid. Og selv om du kanskje har en jobb på papiret, så kan du risikere å få 0 timer. Du kommer til å oppleve at du får meldinger hvert 5. minutt av en eller annen stakkars områdekoordinator som får inn løpende bestillinger og må sende ut fellesmelding til alle vektere om ledige ekstraskift med null forhåndsvarsel (aka oppstart NÅ du må møte opp på xxx sted)Dersom du gjør noe bra eller gjør en god jobb så finst det ikke skryt eller gode tilbakemeldinger. Derimot kommer du til å få en innkalling til møte med ledelsen på dagen dersom du er så uheldig å gjøre noe galt. (tips: ta med deg tillitsvalgt dersom dette skjer. ikke møt opp alene, og ikke signer på NOEN papirer).Og dersom du er så gal til at du står i jobben i x antall år, opptjener deg respekt blant ansatte og ledelsen så vil du ikke bli kompensert for ekstra stress eller arbeidstid dersom du plutselig har tittel som områdeleder. Sist men ikke minst: Securitas har 0 tolleranse for tillitsbrudd etc. Det vil si at alle såkale 'tillitsbrudd' ender med oppsigelse. -

Fordeler

Ektravakter ved ønske.

Ulemper

ingen kompensasjon for områdeledere, ny kontrakt hver 4 mnd med 0% stilling, telefonen går i ett med meldinger om ekstravakter, null skryt fra ledelsen kun kjeft

es una buena empresa con miras a un futuro mejor

soy una persona con mucha experiencioa en seguridad

Fordeler

seguro medico, interés en su personal

Ulemper

exigentes en los trabajos para que estos salgan bien

Helt greit vis man har jobb nr 2

Man er mye ensom. Hører sjeldent fra ledelsen kun vis man har gjort noe galt, eller dem trenger å få dekket opp en vakt.Dårlig betalt jobb og lite takknemlighet. Dårlig lønn i forhold til ansvar man har.Men man får også gode vekter kollegaer.

Fordeler

Gode vekter kollegaer

Ulemper

Korte pauser

Satisfactoria

Es una empresa puntual en sus pagos y beneficios . Si cumple con los beneficios

Trives helt OK.

Personlig har jeg en god leder for min avdeling, men vet av erfaring samt hører fra kollegaer at det er mye giftige ledere i Securitas. Har trivdes ganske godt de siste 5 årene, men har den siste tiden av flere grunner mista troa på bedriften. I andre avdeling hører jeg om flere tilfeller hvor ledere lager størst mulig avstand fra dem selv og «dritten» på bunn. Ledere som lover, lyger og truer ansatte for å få de på jobb.

Fordeler

Som jeg benytter: 14% rabatt sats.

Ulemper

Ledelse

Utrolig dårlig ledelse i Trondheim Hold dere unna

Selve jobben er givende å meningsfull. Selve ledelsen (Trondheims regionen Sør) Giftig. Begrunnelse: De tar ikke vare på sine ansatte, dette kan jeg og mange understreke her i denne regionen. De tar deg inn på tjenestesamtale for hver minste ting, der de angriper deg. Jeg selv ble faktisk indirekte truet av sjefen min for "ekstra oppdrag" sammen med tillitsvalgt. "Sjefene" ringer deg midt på natten å ber deg om å ha på deg klær å dra til den og den lokasjonen for jobb (ukedagene/også i helgene). Men når jeg ringte de midt på natten for å varsle fra om viktige ting får jeg kjeft, selv om jeg fikk beskjed om å ringe til de uansett tid. Barnslig oppførsel på ledelsen, gjør du en liten feil som f.eks å ringe til de midt på natten blir du "upopulær" en liten periode. Dvs, at de velger å ikke ringe deg for jobb når de ellers ville. Baksnakker sine ansatte "Vektere", flere av kollegene mine har tatt ledelsen i å faktisk gjøre narr av sine vektere. Helt ufattelig. Oppsummering: Det er faktisk et ganske ille miljø bla, ledelsen i Sør, noe som jeg ønsker hadde blitt gransket av arbeidstilsynet. Alle de jeg kjenner som har sluttet i Securitas for Sør-T, har beskrevet at det er ille arbeidsmiljø. Å de ønsker faktisk å kaste opp når de går inn døren til hovedkvarteret i Sør-Trøndelag der de holdet til. Ingen av de jeg har snakket med ønsker å anbefale dette som arb, plass. Ikke engang jeg ønsker å anbefale denne plassen. For en som aldri har hatt en skikkelig jobb før, skal gå gjennom dette. Er svært uheldig, å jeg ønsker ingen dette. Håper du velger en annen jobb enn -

Flott arbeidsted

Flott miljø, hyggelige kolleger og varierende arbeidsoppgave

Variable arbeidsdager

Lærer noe for hver dag. Mange gode arbeidskollegaer. Ingen dager er lik.

Gøy og lærerrikt

Fikk stort ansvar og følte jeg vokste på det. Ble også kamerat med en kollega på Vinmonopolets anlegg på Hasle(senere Arcus)

Så selvstendig at det blir ensomt

Om man er plassert ute som vekter hos kunde alene i dette firmaet så er man virkelig ensom. Det er lite eller ingen kontakt fra ledernivå og man får kun henvendelser om noe er galt. Det skal mye til å bli inkludert i bedriften også. Det er mye mas på telefon om å jobbe ekstra og lite interesse å spore fra ledelsen mtp hvordan man trives osv. Det benyttes deltidskontrakter i utstrakt omfang. Heltid er relativt vanskelig å få. Det er et tankekors at timelønn for en vekter er 185 kr pr time med tanke på såpass mye ansvar man får. Det positive er at lønnen kommer når den skal, man er selvstendig og blir sjeldent mast på. Det er og endel fleksibilitet mtp arbeidstider og steder. Lite kurs og selvutvikling. Men mulig å søke nye stillinger internt.

Seriøs bedrift

God arbeidsplass, men kommunikasjonen med de ansatte kunne vært bedre. Lønn kunne vært bedre.

Føler at du Gjør en forskjell

Man føler at man gjør en forskjell og gir en trygghet til kunder og med ansatte

Lærerikt og spennende

Spennende og lærerikt. Masse forskjellige muligheter og tjenester. Gode muligheter for personlig vekst.

Helt greit

Variert og litt spennende å kontrollere i butikker

Grei plass å jobbe på.

Tidvis slitsomt sted, med vanskelige arbeidstider.

lærer rikt

Jobbet på tidemanns tobakkfabrikk jobbet som kvelds/ nattevakt

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Securitas. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 23 879 anmeldelser

3,1 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
2,8 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
2,8 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
2,8 av 5 stjerner for Lederskap
3,0 av 5 stjerner for Kultur

Les om Securitas på populære steder

• Securitas
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?