Sandefjord kommune
Sandefjord kommune anmeldelse

Flott kommune å jobbe i. Mulighet til stor grad av selvstendig jobbing

4 juni 2014
Jeg har nå jobbet i 14 år i helse og oppvekst, Sandefjord kommune.
Arbeidsdagen har høy grad av selvstendig jobbing.

Jeg har lært enormt mye i løpet av disse årene. Stor kjennskap til kommunen og samarbeidspartnere. Det jeg liker best med ledelsen er at det gies så stor mulighet for påvirkning. Medarbeiderne er hyggelige og morsomme å være sammen med, de er kreative og trivselskomiteen er svært aktive i både bursdagsfeiringer, sommer fester og julefester. I å arrangerer kommunen egen aktivitetsdag for alle ansatte. Den mest utfordrende delen av jobben er at en må kunne noe om veldig mye, ikke helt enkelt å bli spesialisert i en gren.

Den mest underholdende delen av jobben er alle de fine menneskene en møter hver eneste dag, og kollegene da selvfølgelig
Fordeler
mye sosialt samvær
Ulemper
mange "baller " i luften
Similar reviews
6 september 2019
Grønt område, mange forskjellige og interessante aktiviteter!
12 august 2019
Flotte arbeidskollegaer, nye utfordringer, hyggelig arbeidsplass.
Fordeler
Fin kantine, sentralt beliggende
Ulemper
Ingen fast stilling.
6 april 2019
På en av jobbene var det blitt spurt igjen og igjen om det var muligheter for å være to assistenter på barnet for å lage bedre planer for barnet. Dette ble gjort en gang, ellers ble vi satt til å jobbe hver for oss.
Nærmeste leder var også far til barnet, som en arbeidstaker føler man at man ikke kan ta alt direkte til far. Savnet mer kontakt med overordnet leder, og var ofte vanskelig for leder å ha et møte.