Sandefjord kommune

Anmeldelser om Lederskap fra ansatte hos Sandefjord kommune

svært god arbeidsplass, hyggelig arbeidskultur, ble tatt vel imot og lærte mye av inkluderende medarbeidere og leder
Fordeler
god lønn
Ulemper
korte arbeidsdager
Trives i jobben min. Liker å jobbe med barn. Godt arbeidsmiljø blandt alle ansatte på jobben. Jeg liker å holde meg oppdatert på fagstoff og litteratur innenfor vårt arbeidsfelt og lovpålagte rammer i rammeplan.
På en av jobbene var det blitt spurt igjen og igjen om det var muligheter for å være to assistenter på barnet for å lage bedre planer for barnet. Dette ble gjort en gang, ellers ble vi satt til å jobbe hver for oss.
Nærmeste leder var også far til barnet, som en arbeidstaker føler man at man ikke kan ta alt direkte til far. Savnet mer kontakt med overordnet leder, og var ofte vanskelig for leder å ha et møte.
Det var utfordrerne arbeids oppgaver, hyggelige ansatte.

En vanlig dag gikk ut på å Sette opp PC for elever og Fikse eventuelle problemer både elever og lærere hadde, var i en skole krets som gikk over flere skoler, men arbeidet var fortsatt forskjellig hver dag.

Måtte noen ganger fikse Data Infrastruktur hos en av skolene eller oppgradere det eksisterende nettverket for å bedre opplevelsen for Elevene og Lærere
Løfte materialer samtidig at det var snekkerarbeid og maling i klasserommene.

lærte mer om maling og snekker arbeid

Ledelsen var bestemt og enkel å forstå.

morsomme men høflige folk

Vanskeligkste delen av nok å løfte de tyngste materialene.

mest underholderne var å kaste gamle og ødelagte materialer i søppelbeholderen.
Fordeler
gratis lunsjer
Ulemper
korte pauser
Jeg har nå jobbet i 14 år i helse og oppvekst, Sandefjord kommune.
Arbeidsdagen har høy grad av selvstendig jobbing.

Jeg har lært enormt mye i løpet av disse årene. Stor kjennskap til kommunen og samarbeidspartnere. Det jeg liker best med ledelsen er at det gies så stor mulighet for påvirkning. Medarbeiderne er hyggelige og morsomme å være sammen med, de er kreative og trivselskomiteen er svært aktive i både bursdagsfeiringer, sommer fester og julefester. I å arrangerer kommunen egen aktivitetsdag for alle ansatte. Den mest utfordrende delen av jobben er at en må kunne noe om veldig mye, ikke helt enkelt å bli spesialisert i en gren.

Den mest underholdende delen av jobben er alle de fine menneskene en møter hver eneste dag, og kollegene da selvfølgelig
Fordeler
mye sosialt samvær
Ulemper
mange "baller " i luften
Se flere anmeldelser om Sandefjord kommune