Sandefjord kommune

Anmeldelser om Kultur fra ansatte hos Sandefjord kommune

Tøm
4.2
Balanse mellom jobb og fritid
4.1

Fant 5 anmeldelser som matchet søketSe alle 13 anmeldelser

alt var bra

svært god arbeidsplass, hyggelig arbeidskultur, ble tatt vel imot og lærte mye av inkluderende medarbeidere og leder

Fordeler

god lønn

Ulemper

korte arbeidsdager

Fin arbeidsplass med godt arbeidsmiljø

Trives i jobben min. Liker å jobbe med barn. Godt arbeidsmiljø blandt alle ansatte på jobben. Jeg liker å holde meg oppdatert på fagstoff og litteratur innenfor vårt arbeidsfelt og lovpålagte rammer i rammeplan.

Gøy og utfordrene arbeid

Det var utfordrerne arbeids oppgaver, hyggelige ansatte. En vanlig dag gikk ut på å Sette opp PC for elever og Fikse eventuelle problemer både elever og lærere hadde, var i en skole krets som gikk over flere skoler, men arbeidet var fortsatt forskjellig hver dag. Måtte noen ganger fikse Data Infrastruktur hos en av skolene eller oppgradere det eksisterende nettverket for å bedre opplevelsen for Elevene og Lærere

Produktivt og lærerikt

Løfte materialer samtidig at det var snekkerarbeid og maling i klasserommene. lærte mer om maling og snekker arbeid Ledelsen var bestemt og enkel å forstå. morsomme men høflige folk Vanskeligkste delen av nok å løfte de tyngste materialene. mest underholderne var å kaste gamle og ødelagte materialer i søppelbeholderen.

Fordeler

gratis lunsjer

Ulemper

korte pauser

Flott kommune å jobbe i. Mulighet til stor grad av selvstendig jobbing

Jeg har nå jobbet i 14 år i helse og oppvekst, Sandefjord kommune. Arbeidsdagen har høy grad av selvstendig jobbing. Jeg har lært enormt mye i løpet av disse årene. Stor kjennskap til kommunen og samarbeidspartnere. Det jeg liker best med ledelsen er at det gies så stor mulighet for påvirkning. Medarbeiderne er hyggelige og morsomme å være sammen med, de er kreative og trivselskomiteen er svært aktive i både bursdagsfeiringer, sommer fester og julefester. I å arrangerer kommunen egen aktivitetsdag for alle ansatte. Den mest utfordrende delen av jobben er at en må kunne noe om veldig mye, ikke helt enkelt å bli spesialisert i en gren. Den mest underholdende delen av jobben er alle de fine menneskene en møter hver eneste dag, og kollegene da selvfølgelig

Fordeler

mye sosialt samvær

Ulemper

mange "baller " i luften

Jobber hos Sandefjord kommune

Se flere jobber
Se flere anmeldelser om Sandefjord kommune
  • Sandefjord kommune
  • Culture