Sandefjord kommune

Sandefjord kommune anmeldelser fra ansatte

4.2
Balanse mellom jobb og fritid

Fant 12 anmeldelser som matchet søketSe alle 13 anmeldelser

Bra

Fløtt å jobbe i Sandefjord og er en veldig fin liten by.

Fordeler

80%

Ulemper

20%

Stress

Stressende og dårlig bemannet i forhold til arbeidsoppgavene. Lønn er som helse og omsorg er, men kan ikke dekke opp for hvor mye ansvar du sitter med i jobben.

Fin arbeidsplass med godt arbeidsmiljø

Trives i jobben min. Liker å jobbe med barn. Godt arbeidsmiljø blandt alle ansatte på jobben. Jeg liker å holde meg oppdatert på fagstoff og litteratur innenfor vårt arbeidsfelt og lovpålagte rammer i rammeplan.

Spennende og utfordrende arbeidsplass.

Flotte kollegaer. Utfordrende arbeidsplass. Faglig utvikling

Produktiv og gøy plas

Grønt område, mange forskjellige og interessante aktiviteter!

Fornøyd med arbeidsplass i Sandefjord Kommune.

Flotte arbeidskollegaer, nye utfordringer, hyggelig arbeidsplass.

Fordeler

Fin kantine, sentralt beliggende

Ulemper

Ingen fast stilling.

Savnet kontakt med kollegaer

På en av jobbene var det blitt spurt igjen og igjen om det var muligheter for å være to assistenter på barnet for å lage bedre planer for barnet. Dette ble gjort en gang, ellers ble vi satt til å jobbe hver for oss. Nærmeste leder var også far til barnet, som en arbeidstaker føler man at man ikke kan ta alt direkte til far. Savnet mer kontakt med overordnet leder, og var ofte vanskelig for leder å ha et møte.

Productive and fun workplace

Working at Sandefjord Kommune within the healthcare sector has the best opportunity I could ever have asked for. I have learned so much that will benefit my future within healthcare.

Fordeler

Great working environment

Ulemper

Non

alt var bra

svært god arbeidsplass, hyggelig arbeidskultur, ble tatt vel imot og lærte mye av inkluderende medarbeidere og leder

Fordeler

god lønn

Ulemper

korte arbeidsdager

Gøy og utfordrene arbeid

Det var utfordrerne arbeids oppgaver, hyggelige ansatte. En vanlig dag gikk ut på å Sette opp PC for elever og Fikse eventuelle problemer både elever og lærere hadde, var i en skole krets som gikk over flere skoler, men arbeidet var fortsatt forskjellig hver dag. Måtte noen ganger fikse Data Infrastruktur hos en av skolene eller oppgradere det eksisterende nettverket for å bedre opplevelsen for Elevene og Lærere

Jobber hos Sandefjord kommune

Se flere jobber

Produktivt og lærerikt

Løfte materialer samtidig at det var snekkerarbeid og maling i klasserommene. lærte mer om maling og snekker arbeid Ledelsen var bestemt og enkel å forstå. morsomme men høflige folk Vanskeligkste delen av nok å løfte de tyngste materialene. mest underholderne var å kaste gamle og ødelagte materialer i søppelbeholderen.

Fordeler

gratis lunsjer

Ulemper

korte pauser

Flott kommune å jobbe i. Mulighet til stor grad av selvstendig jobbing

Jeg har nå jobbet i 14 år i helse og oppvekst, Sandefjord kommune. Arbeidsdagen har høy grad av selvstendig jobbing. Jeg har lært enormt mye i løpet av disse årene. Stor kjennskap til kommunen og samarbeidspartnere. Det jeg liker best med ledelsen er at det gies så stor mulighet for påvirkning. Medarbeiderne er hyggelige og morsomme å være sammen med, de er kreative og trivselskomiteen er svært aktive i både bursdagsfeiringer, sommer fester og julefester. I å arrangerer kommunen egen aktivitetsdag for alle ansatte. Den mest utfordrende delen av jobben er at en må kunne noe om veldig mye, ikke helt enkelt å bli spesialisert i en gren. Den mest underholdende delen av jobben er alle de fine menneskene en møter hver eneste dag, og kollegene da selvfølgelig

Fordeler

mye sosialt samvær

Ulemper

mange "baller " i luften
Se flere anmeldelser om Sandefjord kommune
  • Sandefjord kommune