Ringerike kommune anmeldelser fra ansatte

Viser alle 6 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
3,0
3/10-sjernert
BPA (Tidligere ansatt) –  Hønefoss1 oktober 2019
Dårlig kommunikasjon innad jobben, og med arbeidsgiver og arbeidsleder. Jeg ser på struktur og kommunikasjon som noe viktig, spesielt innenfor en slik jobb der dette er viktig ift planlegging.
Mye privatliv fra kollegaer var det som gjorde meg utslitt på jobben. Lite fornøyd med mye
Fordeler
...
Ulemper
...
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
5,0
Trives på jobben
Helsefagarbeider (Tidligere ansatt) –  Hønefoss23 august 2016
Gi medisner,ineksjon,Blodtrykk.Hver dag er det samme prosedyre
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1Nei 2Rapporter
4,0
Flott sted å jobbe.
Assistent (Nåværende ansatt) –  Hønefoss, N062 februar 2016
Gleder meg til jobb, hver dag.
Flotte kollegaer.
Barna gir masse glede.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5Nei 1Rapporter
5,0
hektisk arbeidsplass
hjelpepleier (Nåværende ansatt) –  ringerike8 august 2015
fint sted å være.mange kollegaer, men dessverre for lite i forhold til kapasiteten vi må yte der ute i hjemmebaserte tjenester, løsningsorienterrt arbeisdsplass, men det er dessverre økonomi som stenger for gode løsninger for at eldre kan få litt mer av tiden vår.
Fordeler
timebank
Ulemper
ikke betalte matpauser, men må være tilgj.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 3NeiRapporter

Kommentar – 13 august 2015

Det er en super arbeidsplass med selvstendig arbeide, men som tidl. nevnt er det et stramt budsjett som gjør at det blir lite attraktivt å jobbe i dette. arbeide hver 2 helg og grunnbemanningen er redusert til det minimale, så det kjøres hardt på ansatte med denne løsningen, og en kan spørre seg selv om en orker jobbe med underbemanning, mye helgejobbing, og i tillegg som vi alle vet at det blir et stadig merbehov der ute, tyngre brukere med store vedtak, og oppi alt dette minimalt med hender som hjelpe med den pleie og omsorg som hver og en har rett og krav på.
Dette er ikke bra ,og det er synd det skal være og bli slik i et yrke innen helsearbeid som gir så mye. Pleiere tenker og må tenkepå sin egen helse når det blir slik, og det fører til mye sykem. vi håper alle det kan bli bedre, bare det ikke er FOR SENT.

4,0
Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
Personlig assistent (Tidligere ansatt) –  Hønefoss, N062 januar 2014
Veldig spennende og varierte arbeidsoppgaver. Selvstendige oppgaver. Fikk skryt av leder for at jeg tok initiativ. Bruker var blid og fornøyd. Oppgavene gikk i personlig pleie, holde orden i leilighet, stimulere til sosial aktivitet. fin jobb.
Fordeler
Varierte arbeidsoppgaver
Ulemper
Til tider tunge turnuser
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Ringerike kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,3

3,6Arbeid/Personliv forhold
4,0Kompensasjon/Fordeler
4,0Jobbsikkerhet/Forskudd
3,2Lederskap
4,0Kultur

Ringerike kommune anmeldelser etter sted