Ringerike kommune

Ringerike kommune anmeldelser fra ansatte

Viser alle 7 anmeldelser
Å være med ungdommen var det viktigste oppgaven. Jeg kan både Kurdisk og Persisk, derfor var så lett å være i kontakt med dem,siden de fleste snakker de to spårket.
Å jobbe i kommunale plasser er trygg,behagelig og mulig å spare god pensjon.
Dårlig kommunikasjon innad jobben, og med arbeidsgiver og arbeidsleder. Jeg ser på struktur og kommunikasjon som noe viktig, spesielt innenfor en slik jobb der dette er viktig ift planlegging.
Mye privatliv fra kollegaer var det som gjorde meg utslitt på jobben. Lite fornøyd med mye
Fordeler
...
Ulemper
...
Gi medisner,ineksjon,Blodtrykk.Hver dag er det samme prosedyre
Gleder meg til jobb, hver dag.
Flotte kollegaer.

Barna gir masse glede.
fint sted å være.mange kollegaer, men dessverre for lite i forhold til kapasiteten vi må yte der ute i hjemmebaserte tjenester, løsningsorienterrt arbeisdsplass, men det er dessverre økonomi som stenger for gode løsninger for at eldre kan få litt mer av tiden vår.
Fordeler
timebank
Ulemper
ikke betalte matpauser, men må være tilgj.
Kommentar – 13 august 2015
Det er en super arbeidsplass med selvstendig arbeide, men som tidl. nevnt er det et stramt budsjett som gjør at det blir lite attraktivt å jobbe i dette. arbeide hver 2 helg og grunnbemanningen er redusert til det minimale, så det kjøres hardt på ansatte med denne løsningen, og en kan spørre seg selv om en orker jobbe med underbemanning, mye helgejobbing, og i tillegg som vi alle vet at det blir et stadig merbehov der ute, tyngre brukere med store vedtak, og oppi alt dette minimalt med hender som hjelpe med den pleie og omsorg som hver og en har rett og krav på.
Dette er ikke bra ,og det er synd det skal være og bli slik i et yrke innen helsearbeid som gir så mye. Pleiere tenker og må tenkepå sin egen helse når det blir slik, og det fører til mye sykem. vi håper alle det kan bli bedre, bare det ikke er FOR SENT.
Veldig spennende og varierte arbeidsoppgaver. Selvstendige oppgaver. Fikk skryt av leder for at jeg tok initiativ. Bruker var blid og fornøyd. Oppgavene gikk i personlig pleie, holde orden i leilighet, stimulere til sosial aktivitet. fin jobb.
Fordeler
Varierte arbeidsoppgaver
Ulemper
Til tider tunge turnuser