REMA 1000 anmeldelser fra ansatte

Fant 70 anmeldelser som matchet søket Se alle 137 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
Ekstrem kjekk arbeidsplass
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) –  Haugesund1 mars 2016
Dette er en veldig kjekk plass og jobbe di er flinke med og lære deg opp og di ansatte er smilande og gla te en hvertid.
Eg lærte en heil del og det resulterte i at eg karte og ta fagbrevet i salgsfaget.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
4,0
En koselig og trivelig arbeidsplass!
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) –  Kristiansand, N1020 november 2015
På Rema 1000 Sørlandsparken var det alltid hektisk og mye som måtte gjøres, men med dyktige medarbeidere ble det alltid gjort.
Her lærte jeg å ta på meg mer ansvar, og lærte mange nye ting på flere områder av dagligvarebutikk.
Det var et kjempe koselig miljø og alle medarbeiderne hadde en god tone seg i mellom - alle kom godt overens og det virket som alle var venner. Begge sjefene jeg hadde i min tid som butikkmedarbeider hos Rema 1000 Sørlandsparken var gode og målrettede sjefer, som jeg er veldig glad for at jeg har hatt.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
4,0
Samarbeidsvillig, engasjert og positiv.
Medarbeider (Nåværende ansatt) –  Kløfta, N0213 mai 2015
Ønsker å hjelpe mennesker uavhenning av bakgrunn og kultur.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 18Nei 8Rapporter
3,0
helt greit.
butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) –  Fredrikstad, N0129 april 2015
møtte opp til et hei og begynte å jobbe med engang.lært hvordan en matbutikk drives,koselig leder på Rema 1000.kjempe koselige medarbeidere jobbet godt i lag.hadde litt utfordringer,men ikke verre en andre oppgaver.vi hadde godt humør på jobb, koselige samtaler følte seg velkommen.
Fordeler
kunne ta med hjem brød fra dagen før.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 43Nei 3Rapporter
5,0
Godt samhold og gode arbeidsforhold
Medarbeider (Tidligere ansatt) –  Trondheim, Tiller27 februar 2015
Å jobbe hos Rema 1000 er en fryd for enhver heldig person. Du blir tatt godt vare på av dine medarbeidere, og de gjør sitt ypperste for at du skal trives og føle at du hører hjemme. Jeg har utviklet mine utadvente egenskaper i den forstand at jeg har blitt enda mer komfortabel med å prate med mennesker, hjelpe de når jeg kan og generelt ha forståelse for folk med ulik bakgrunn og forutsetninger.
Fordeler
Gode arbeidsforhold, flotte medarbeidere
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 27NeiRapporter
4,0
Hyggelig arbeidsplass, med gode kunnskapsrike mennesker.
Butikkmedarbeider REMA 1000 (Tidligere ansatt) –  Kjeller10 februar 2015
- Typisk da på jobben starter med at jeg vasket butikklokalet, lageret og toalett avhengig av hva som var nødvendig og via en vaskeplan.

- Lærte mye hva god kundeservice og kundebehandling innebærer. Man kan ikke oppføre seg som en sur person bare pga en kunde er vanskelig. Man legger sine egne følelser bak en dør.

- Som sjef var han snill og gir deg tid til å gjøre ferdig det du skal gjøre, men dårlig på å gi oppriktig tilbake meldinger om hva du gjør riktig eller galt. God snill kan du kalle det.

- Medarbeiderne var snille og kunnskapsrike med konkurranseinstinktet i full sving. De tok kunder inn med en varm tone og sa alltid hade til kunder som gikk.

- Det vanskelige med jobben var å prøve å balansere alle oppgavene likt.

- Den gode stemningen.
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Lite oppfølging for de som er nye til jobben.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 19Nei 2Rapporter
Gøyalt
Trøkfører (Tidligere ansatt) –  Norge3 oktober 2014
En fin arbeidsplass men masse gode mennesker.
Lære å kjøre trøkk og gjøre ne god jobb.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 16Nei 2Rapporter
3,0
Slitsomt arbeidsplass
butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) –  Oslo, N0312 august 2014
Sto ofte for den tunge jobben. Var mye frem og tilbake fra kassa. Måtte ta i mot varer og pallene var tunge, stte på plass varer, samtidig som du har ansvar for kassa. For lite folk i butikken, fjorde at du hadde mange ansvar. I blant ble det overtid i butikken. Spesielt når jeg var med på å stenge butikken sent om natten og skole neste dag.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Korte pauser, få ansatte i butikken på rush dagen(lørdag), måtte betale for lunsj
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 56Nei 19Rapporter
Hyggelige kollegaer, kunder
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) –  Oslo20 juni 2012
Sitte i kassen, kundebehandling, service, varepåfylling, vareopptelling og vareplassering.
Samt diverse butikkoppgaver.
Fordeler
møte nye mennesker/kunder
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 30Nei 7Rapporter

Se flere REMA 1000 anmeldelser

Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos REMA 1000. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1